dinsdag 24 januari 2012

The Body Shop Sale Shoplog



Ik heb alle januari-uitverkoop nog lang weten te weerstaan. Maar zo tegen het einde van de maand moest ik toch nog even ervan profiteren. Afgelopen zondag ben ik naar The Body Shop outlet winkel geweest in het Designer Outletcentrum in Roermond. Een The Body Shop filiaal met alleen maar afgeprijsde producten, whoa!!



Ik hoef er vast niet aan toe te voegen dat ik Candied Ginger een heerlijke geur vind hè? Ik kocht een full-size body butter (€5), een body lotion (€2,50). Ik had graag nog een full-size douchegel ervan gehad, maar die was helaas uitverkocht. Ik kocht nog een mini-setje met een body butter van 50ml, een douchegel van 60ml en een douchepufje voor €4,50. Om zo toch nog toch de douchegel te hebben.





De geur van de Wild Cherry producten vond ik heel lekker. Ik kocht een body butter (€5) en een klein scrubje ervan (€2), wat net op jam lijkt! Lekker! En nog een klein potje Cocoa Butter scrub (€2). Ook een heerlijke geur! Die mini verpakkingen vind ik best schattig en ze zijn handig om mee op reis te nemen.



Een Shea douchgel, deze kocht ik op een andere dag. Niet bij de outlet en dus ook zonder korting. Deze kost €6. Wel weer bij de outlet kocht ik een douchegel van de Spiced Vanilla lijn (€2,50), die ik ook heerlijk vind. En twee mini body lotions van €2 per stuk. Eentje van de Wild Cherry lijn en één van de White Musk lijn.

Bij de kassa toverde ik nog mijn klantenkaart tevoorschijn en een bonnetje waarmee ik nog €5 korting kreeg. In totaal was ik maar rond de €21 kwijt! Heerlijk die sale!

Wat heb jij zoal deze maand in de uitverkoop gescoord?

Liefs,
Maud