zaterdag 3 december 2011

GESLOTEN! Win een Sleek The Berry Collection kerstpakketje!



Een eigen domein, een één jarig bestaan en sinds kort over de duizend volgers op Bloglovin'! Wat ging dat snel zeg, heel wat mijlpalen op een rijtje. Uiteraard wil ik het goed met jullie vieren, vandaag weer een winactie dus! Ik mag van Alice&Jo een Sleek The Berry Collection kerstpakketje verloten! 





Het pakketjes bestaat uit een blush in de kleur Fenberry, een lip stick in Cranberry en een Kohl potlood in Mossbery. Zelf heb ik geen swatches van de producten (deze wou ik helemaal nieuw laten voor de winnaar). Maar daarvan kun je zat vinden als je het even googled.



Dus wat moet je doen om mee te mogen doen?
1. Beauty Before Breakfast volgen via Bloglovin' of Google Friend Connect.
2. Hier een reactie achterlaten waarin je laat weten dat je meedoet :)

Voor extra kans kun je:
1. Dit artikel liken op Bloglovin'.
2. De Beauty Before Breakfast Facebook pagina liken.
3. 
Volg Alice&Jo en BBB op Twitter en plaatst het volgende berichtje (of iets soortgelijks): 'Win een Sleek The Berry Collection kerstpakketje op Beauty Before Breakfast http://bit.ly/uWpZDr @BBBbeautyblog'

Inwoners van Nederland en België kunnen meedoen aan deze winactie. Deze winactie zal lopen tot 13 december, kort erna zal ik de winnaar bekend maken! 
Special thanks to Alice & Jo voor het beschikbaar stellen van de leuke prijs. Ik hoop dat jullie het een leuke winactie vinden, heel veel succes allemaal!


Liefs,
Maud