donderdag 15 december 2011

Swatches: Essence Circus Circus duo nagellak



Toen ik de eerste persbeelden van de Circus Circus LE van Essence zag wist ik niet wat ik moest vinden van de duo nagellak. In eerste instantie vond ik het wat vreemd. Maar ik hou van nagellak en de kleuren vond ik wel mooi. En ergens is een 'gewoon' lakje en een glitter lakje in één ook een leuk idee. Uiteindelijk kocht ik dus toch de drie kleuren die in Nederland verkrijgbaar zijn.



Zoals ik al zei, één kleur van deze lakjes is hier helaas niet verschenen.. nummero twee ontbreekt. Ik heb dus 03 Applause Applause, 04 Cotton Candy en 01 My Sparkling Acrobat.



Het idee is simpel, het middenstuk heeft aan beide kanten een kwastje, waren de flesjes zitten. Ze hebben allemaal één basis kleurtje en één glitter lakje.





Cotton Candy heeft fuchsia roze basis lak. Ik vind het een Barbie kleurtje, niet dat dat 'em minder mooi maakt! Deze lakt super fijn, dekt al perfect na één laagje en droogt ook nog best snel. Zo hoef je niet lang te wachten als je de glitters er nog over wilt doen. Deze zijn roze en paars. En heel erg klein! De roze vallen een beetje weg door de basis lak, maar de paarse komen op de foto goed over. De glitters vind ik erg mooi!





Applause, Applause heeft een klassieke, rode basis lak. Ook deze dekt goed na één laag, lakt prettig en droogt vrij snel. Super dat de kwaliteit zo goed is! De glitter lak heeft rode glitters, piepkleine en grotere chucky glitters. Hier en daar zit een donker bordeaux rode chunky glitter ertussen. Ik had nog helemaal geen rood glitter lakje. Dit mooie exemplaar is dan ook van harte welkom in mijn stash!





En als laatst My Sparkling Acrobat. Deze heeft een zwarte basis lak. De kwaliteit is hetzelfde als de voorgaande, super dus! De glitter lak is goud, met kleine glittertjes en grote chunky stukjes. Ik vind het een erg feestelijke combinatie, heel mooi!

Ik vind alle duo lakjes best leuk! De gekleurde glitters zijn echt een toevoeging aan mijn stash, heel fijn om erbij te hebben. De basis kleuren zijn niet heel apart of origineel, maar wel super fijn. De kwaliteit is top! Ze kosten €2,79 per stuk, elke duo bevat twee keer 4ml. Iets duurder dan we van Essence gewend zijn, maar het zijn dan ook in feit twee lakjes, in één!

Wat vind jij van zulke duo-lakjes?

Liefs,
Maud