maandag 12 december 2011

Swatch: Essence Special Effect Topper - Glorious Aquarius



Essence heeft nu al een tijdje de Special Effect Toppers in het assortiment. Met name glitter lakjes om over een ander kleurtje te dragen. Door de Add-On Magic collectie zijn er een aantal nieuwe bij. Waaronder deze, Glorious Aquarius. Dit mooie turquoise glitter lakje trok me heel erg. Die moest ik hebben!



Als eerst heb ik Glorious Aquarius over een zwarte basis gedaan. De basis van het lakje zelf is immers doorzichtig. Maar hij zit wel bomvol glitters! Ik heb er twee laagjes van over de zwarte basis gedaan. Hij lakt erg fijn, maar na één laagje vond ik dat er wat weinig glitters op mijn nagels zaten. Gelukkig werd 'ie niet gelijk heel dik door een tweede laagje.



Er zitten zeshoekige glitters in, in verschillende groottes en kleuren. En ook wat kleinere ronde glitters, in allerlei kleuren! Merendeels zijn ze turquoise, maar ook oranje en rood zijn duidelijk aanwezig. Wat een aparte combinatie, al vind ik 'em super mooi uitpakken!
Ik probeerde het lakje ook nog over een turquoise basis, de kleur die je vooral in het flesje van Glorious Aquarius ziet.



Ook een leuk effect! Al vallen de turquoise glitters minder op en zijn rood en oranje glimmertjes ver te zoeken. Daardoor kies ik zelf toch liever voor een donkere basis.

Ik vind het een erg leuk glitter lakje! Ik had nog geen turquoise glitters, dus dat komt al helemaal leuk uit. Dit lakje is op het moment verkrijgbaar bij Kruidvat voor €1,79. Al komt deze volgens mij ook in het vaste assortiment. Zoals de Add On Magic LE grotendeels al verkrijgbaar was in het vaste assortiment.

Liefs,
Maud