zaterdag 17 december 2011

Stash: Lush producten



Mijn Lush stash is een korte tijd enorm gegroeid. Een dik jaar geleden maakte ik pas kennis met dit leuke merk. En een lange tijd had ik er vier producten van die ik met veel liefde gebruikte. In ongeveer twee maanden tijd kan ik het niet meer op twee handen tellen. Het leek me dan ook tijd om eens mijn stash te laten zien!



Als ik niets ben vergeten heb ik nu 28 Lush producten. Ik begon met Ultrabalm en Lemony Flutter. Skin Drink en Eau Roma Water volgden snel. Daar heb ik 't maanden mee gedaan. In de afgelopen tijd heb ik heel wat erbij gekocht, vast ook omdat ik erg vaak in Maastricht kom! En ook had ik nog het geluk de mooie Sweet and Dreamy box te winnen.





Mijn twee allereerste Lush producten. De Ultrabalm en welbekende Lemony Flutter. Beide erg fijn! Lemony Flutter gebruik ik erg regelmatig, maar is nog lang niet op. Ultrabalm heb ik tijdje amper gebruikt, maar sinds het weer winter is gebruik ik 'em erg graag op mijn ellebogen, hielen, knieën enz.
Ernaast staat een gloednieuw product! De Fair Trade Foot Lotion kreeg ik een paar weken geleden gratis toen ik behoorlijk wat had gekocht bij Lush. Heel leuk! Al ben ik nog niet echt aan het proberen toegekomen, toch maar snel eens doen.





Drie, of eh vier, gezichtsproducten. Skin Drink heb ik nu nog dubbel, maar het is duidelijk dat één potje het niet lang meer zal trekken. Hiermee heb ik ongeveer een half jaar gedaan. Ik ben gek op dit spul, heerlijk voor mijn droge huid. Oatfix heb ik nog niet zo lang. Dit is een vers masker. Het ruikt erg lekker en is wederom fijn voor een droog huidje. Net als de toner Eau Roma Water. Deze gebruik ik het liefst door 'em rechtstreeks op mijn gezicht te sprayen, het voelt zo verfrissend! Ik heb alleen geen idee hoeveel er nog in zit, deze heb ik ook al een langere tijd (één van 'de eerste vier'). Maar als 'ie op is ga ik zeker de grotere fles hiervan aanschaffen.



De atomic Toothy Tabs heb ik van Lush gekregen om te reviewen. Leuk spul om eens te proberen, maar deze smaak (kruidnagel! Brr!) is absoluut niets voor mij. Vooral niet op vroege ochtenden. De Bubblegum Lipscrub daarentegen zou ik het liefst gewoon opeten als ik 'em eenmaal op mijn lippen heb. Hij ruikt en smaakt heerlijk zoet! En gelukkig is het niet eens zo slecht om het van je lippen af te snoepen.



Twee massage bars. De linker is de Therapy massage bar. Deze zat in de Sweet and Dreamy box. De geur vind ik erg apart, maar hij voelt wel heerlijk aan op de huid. Zelf kocht ik pas geleden de Strawberry Feels Forever massage bar. Deze vind ik ontzettend lekker ruiken en ook na deze te gebruiken voelt mijn erg zacht aan. De heerlijke geur blijft ook nog eens best lang hangen!



Vaste zepen! De groene linksboven is Snowglobe, een zeepje met een frisse citrus geur. Eronder ligt een erg gekrompen stukje Snowcake, een favoriet! Rechts daarnaast Angels Delight en daarnaast een Dream Time bath melt. Niet echt een zeepje, maar zo gebruik ik deze dus wel. Gaat best en voelt heerlijk zacht en romig aan. Het lichtroze stuk is Rockstar (onaangetast, nog steeds m'n sample niet op!) een heerlijke zoet zeepje. Net als The Godmother, ook al zo heerlijk zoet. Ik ben echt gek op al deze zepen, de geuren zijn erg verschillende maar ik vind ze stuk voor stuk lekker. Snowcake, Rockstar en The Godmother vind ik het lekkerst ruiken, denk ik :)



Een Sweetie Pie shower jelly! Ik vind deze zo leuk, vooral om 'em helemaal uit het potje te halen. Hij ruikt heerlijk zoet, naar kersen en cassis.
Dan heb ik nog twee kleine douchegels. Snow Fairy en It's Raining Men. Snow Fairy is echt een hype, ergens ook wel logisch. Ik heb nog nooit eerder zo'n zoete douchegel geroken, ik vind 'em naar zuurstokken ruiken. It's Raining Men ruitk ergens ook wel zoet, maar een stuk warmer. En een beetje naar honing, dat vind ik heerlijke geur.





BIG is een shampoo, met zeezout erin. Ik heb deze nog maar kort maar ben 'em volop aan het testen, tot nu toe vind ik het een erg fijne shampoo. En de geur, verrukkelijk! Dream Cream (body lotion) en Dreamwash (douchegel) vind ik een stuk minder lekker ruiken, maar bij deze gaat het ook niet om de geur maar om de werking. Ze ruiken heel sterk naar lavendel. Mijn moeder heeft ze een tijdje voor me getest, ik ga ze nu zelf nog een paar keer gebruiken, om ze goed te testen voor de review.



En dan nog badproducten. Te veel voor iemand zonder bad. Zelf kocht ik een flinke tijd terug de Karma bubble bar, deze heeft lang op het toilet gelegen als een soort luchtfrisser. Wat 'ie best goed deed trouwens. De knalroze The Comforter bubble bar zat in de Sweet and Dreamy box, deze ligt nu op het toilet, haha! Er boven liggen een Candy Mountain bubble bar en een Vanilla Fountain, beide vind ik heerlijk ruiken en ga ik fijn in m'n douche-puff gebruiken. Dat gaat best gelukkig! En de Waving Not Drowning bruisbal, of wat er van over is na ik 'em liet vallen. Hiervan ik ga snel een voetenbadje maken.

Ik ben helemaal gelukkig met mijn Lush stash, ik vind het inmiddels best veel. Een groot deel heb ik nog niet lang, dus over de komende tijd zullen er heel wat reviews verschijnen. Ik vind Lush een heerlijk merk, ik geniet intens van alle fijne producten en de lekkere geuren.

Wat vind jij van Lush en wat heb je er van? Nog fijne aanraders?

Liefs,
Maud