woensdag 14 december 2011

Shoplog: Maastricht 13 December



Ik heb de afgelopen tijd al heel wat geshopt. Toch kon ik het niet laten om gisteren gezellig met Esther in Maastricht te gaan shoppen. Ik had wel al een paar dingetjes in gedachten die ik wou hebben. Wonder boven wonder kocht ik die ook, en nog wat dingetjes die ik gewoon niet kon laten liggen! Toch vind ik dat ik mezelf goed heb weten in te houden.



Het hoogst op mijn wishlist stonden nieuwe concealers! Ook al wist ik dat ik nog in een wat duurdere wou investeren, kocht ik toch ook deze van Catrice. De Light-Reflecting concealer in de kleur 03 Rosy Beige. Deze kost €3,99.



Zoals ik al zei, ik wou meer concealer! Bij de M.A.C. counter in de Bijenkorf liet ik me even adviseren en werd deze combinatie bij me opgebracht. Een Prep+Prime Fortified Skin Enhancer in Recharge (€27,50). Een oranje basis die je tint opwarmt, dit kan ik dus goed gebruiken over mijn grauwe, blauwe wallen 's ochtends. En dan nog de concealer, een Pro Longwear concealer in NW20 (€16,50).



Lush konden we natuurlijk niet overslaan! Er waren me twee geuren erg goed bijgebleven na mijn laatste bezoek. Die van The Godmother zeep (linksboven), een heerlijke zoete geur die me laat denken aan wijnballen. Ik kocht een stuk van 155 gram voor €6,85. Ook de zachte aardbeien geur van de Strawberry Feels Forever massage bar (€10,25) kon ik ook niet vergeten. Zo'n lekker geurtje. En dan nog de bekende Bubblegum Lipscrub (€9,25) deze wou ik al heel erg lang, het werd nu echt tijd om 'em eens mee te nemen!



Bij The Body Shop kocht ik nog dit leuke setje. Ik was aan het kijken voor een Duo Body Butter, maar de prijs viel me nogal tegen. Na alle Boddy Butters uit dit setje te hebben geroken vond ik het een super fijne deal! Drie Body Butters van 50ml voor €12. De geuren vind ik alle drie lekker en mijn huid kan in deze tijd wel fijne body butters gebruiken!

Oké, ik heb me ook weer niet zo heel erg ingehouden. Het is alsnog nog redelijk wat. Maar ik ben erg goed geslaagd! Ik kocht precies wat ik wou, 'nodig' had en ook zeker ga gebruiken. Ik kan nu al niet wachten om alles te proberen!


Liefs,
Maud