donderdag 29 december 2011

Shoplog 27 December



Ik heb dit jaar met kerst meer geld dan cadeau's gekregen. Niet erg hoor, ik koop maar wat graag cadeautjes voor mezelf ervan. Dat vind ik dan ook wel de bedoeling. Geld is altijd fijn, maar geld wat ik voor kerst krijg wil ik niet laten opgaan aan het dagelijks leven. Daarom besloot ik de dag na kerst gelijk te gaan shoppen.



Als eerst ging ik langs de Lush zaak. Die dag begon de 50% korting op kerst-producten en een aantal producten uit het vaste assortiment. Daarvan moest ik natuurlijk gebruik maken! Ik kocht een groot stuk Snowcake van 190 gram, de 9 To 5 Cleansing Lotion en een Strawberry Feels Forever massgebar. Allemaal voor de helft van de prijs! Ik was in totaal maar €13, 90 kwijt. Snowcake en Strawberry Feels Forever heb ik beide al, maar ze gaan ook allebei (voorlopig) verdwijnen. En ook vind ik beide heerlijk, ik ben heel blij met deze back-ups!



Bij The Body Shop wou ik een bodyscrub kopen. Na wat snuffelen bij het vaste assortiment zag ik ineens dat er ook nog scrubs waren van de Seasonal wintercollectie. Hiervan heb ik ook de Body Butters, waarvan Spiced Vanilla en Candied Ginger mijn favorieten zijn. Daarvan wou ik maar wat graag ook de scrubs, ze ruiken net zo lekker. Bij de kassa kon ik nog een handcrème uit de Hemp-lijn er voor €1 bij kopen, dat deed ik dus! Ik totaal betaalde ik €19,80.



Bij Sephora bleef ik eerst even hangen bij de schappen van Urban Decay en Too Faced. Ik besloot verstandig te zijn en geen make-up te kopen, dat heb ik al zoveel gedaan de afgelopen tijd. Maar een 'kabuki' kwast zou wel heel handig zijn, zoiets heb ik nog niet. Ik zag bij Too Faced deze handige, soort van kabuki kwast. Too Faced noemt het een 'Retractable Kabuki Brush'. In-draaibaar dus, super handig om mee te nemen! Deze kost €35,50.

Parfum had ik al heel lang niet meer gekocht! En wat had ik er zin in om iets nieuws te kopen. Bij Sephora bleef ik snuffelen aan de Benefit parfums. Tot op het punt dat ik hoofdpijn kreeg door de parfum geuren. Helaas kon ik het allemaal niet meer onderscheiden. Ring My Bella vond ik in het begin het lekkerst ruiken, dus besloot ik die mee te nemen. Ring My Bella kost €36.





Bij Sephora had ik als eerst Diesel Overdose opgespoten, op mijn linkerhand. Ook die vond ik heel lekker! Na een tijdje in de buitenlucht had ik geen hoofdpijn meer en rook ik nog eens aan mijn hand. De geur was inmiddels veranderd en ik vastbesloten 'em te gaan aanschaffen. In de Douglas zag ik dit setje, het was even duur als de losse 50ml eau de parfum. En in dit setje zat die dus ook, 50ml eau de parfum! Plus een showergel en bodylotion. De geur vind ik echt heerlijk! Ik ben er super blij mee! Deze set kost €49,50.

Ik ben helemaal blij met al mijn aankopen. Het zijn gelukkig ook echt allemaal producten die ik zeker ga gebruiken. Erg leuk om dit toch -soort van- cadeau te hebben van mijn familie en schoonfamilie. Ik kan niet wachten om alles te proberen!

Liefs,
Maud