vrijdag 9 december 2011

Review: Urban Decay 24/7 Glide-On oogpotloden



Vandaag een review over één van mijn favorieten producten. Als ik denk aan oogpotloden denk ik aan de Urban Decay 24/7 Glide-On pencils. De fijnste oogpotloden die ik heb. De zwarte gebruik ik haast elke dag, maar ze hebben ook een boel andere gave kleuren. Ik zelf heb er vier verschillende, waar ik stuk voor stuk blij mee ben.


Het geinige vind ik wel dat ik er geen één heb los heb gekocht. Alle Glide-On's die ik heb zaten bij paletten, het zijn dan ook niet de full-size potloden. Ook weer geen mini's, UD zal ze travel-size noemen denk ik. Ik vind dit formaat in elk geval fijn. Als ik iets vervelend vind zijn het potloden die zo lang zijn dat er ik constant mee tegen de spiegel tik. Voor de rest vind ik de verpakking wel oké. Niet echt bijzonder, maar dat zijn de meeste oogpotloden niet. Ze hebben de kleur van de potlood zelf en de kleur-naam er duidelijk op, dat is zeker een handig pluspunt.



Ik heb er eigenlijk zes. Want de kleur Zero (zwart) heb ik drie keer. Dat vind ik alleen maar fijn, want die gebruik ik immers het meest. Ik heb één in mijn stash, één in mijn tas en eentje ligt als back-up te wachten tot een andere op is.


Zero, Rockstar, Ransom, Oil Slick


Zonlicht


Schaduw


Het pigment van de potloden is erg goed. Ze geven super veel kleur af! En van Oil Slick komen ook nog eens de glitters goed af. De potloden zijn behoorlijk zacht, dat vind ik zelf een stuk prettiger dan harde potloden.
Ik heb ze allemaal nog even rond mijn oog gedaan, maar helaas begon het daglicht me te verlaten en is de kwaliteit van de foto's ervan wat minder.


Zero


Rockstar


Ransom


Oil Slick


Ik ben echt helemaal gek op de oogpotloden. Ze geven goed kleur af en blijven vrij lang zitten, voor oogpotlood dan. Ik zou ze absoluut niet uit mijn stash willen missen, vooral mijn voorraad van de zwarte Zero niet. Het zwarte potlood wat ik al heel lang haast dagelijks gebruik.
De full-size versies kosten €18,80 per stuk. Persoonlijk vind ik dat wel heel erg duur voor een oogpotlood. Maar als ik ooit door mijn Zero potloodjes heen ben, denk ik dat ik die toch full-size zou kopen. Urban Decay is te koop bij Sephora in Rotterdam, Den Haag, Amstelveen, Utrecht, Groningen en Maastricht.

Heb jij een favoriet oogpotlood? Welke?

Liefs,
Maud