dinsdag 13 december 2011

Review: Helena Rubinstein - Lash Queen Sexy Blacks mascara



Ik ben jarenlang fan geweest van de Helena Rubinstein mascara's. Na de eerste die ik had heb ik er zeker nog wel een stuk vijf gekocht. Ook verschijnt er om de zoveel tijd een nieuwe variant. Al een flinke tijd terug kocht ik de Sexy Blacks. De zoveelste Lash Queen mascara, wederom een prachtige verpakking die ik niet kon weerstaan! Dat de kwaliteit goed zou zijn leek me haast vanzelfsprekend.







De huls vind ik to die for. Misschien wel de allermooiste mascara huls die ik ooit heb gezien. De ronde huls is lichtgoud met prachtige zwarte kant-patronen erop. Wauw! Helena Rubinstein heeft altijd wel mooie verpakkingen, maar hiermee hebben ze zichzelf overtroffen vind ik.





Het borsteltje heeft een normale grootte. Geen gekke materialen maar gewoon haartjes. Wel in een zandloper-vorm, die ik opzich best prettig vind werken.





Ik was niet overweldigd door het resultaat en ik prikte er één keer mee in m'n oog en die bleef toen nog lekker lang rood.. Mijn wimpers worden er niet heel veel langer op, super separeren doet 'ie niet en meer volume kan ik niet bespeuren. Misschien had de mascara wat tijd nodig? Soms vind ik een product pas na een paar pogingen fijn. Door mijn liefde voor Helena Rubinstein mascara's wou ik deze dan ook ruim de tijd geven zichzelf te bewijzen. Dat deed 'ie echter niet.

Ik ben nu niet teleurgesteld in het merk en haar Lash Queen mascara's, maar wel in deze variant. En toch zal ik door deze ervaring niet meer heel snel een Lash Queen mascare kopen. Het is geen afschuwelijk slechte mascara, maar voor €30,98 verwacht ik meer, veel meer..

Zijn jullie ook wel eens teleurgesteld in een nieuwe variant van een product wat je eigenlijk altijd fijn vond?

Liefs,
Maud