donderdag 22 december 2011

Review: Essence Circus Circus - Highlighter Powder



Producten die mij in eerste instantie niet aanspreken kunnen me het best verassen. Zo ook deze highlighter. Eigenlijk vond ik de Essence Circus Circus LE sowieso niet geweldig. Tenminste, ik was minder enthousiast erover dan ik meestal ben over LE's. Toch kon ik het niet laten de hele display te swatchen. En wauw, wat vond ik die highlighter mooi! Meenemen dus!



De verpakking vind ik wel oké. Een simpel zwart doosje en een doorzichtige deksel zijn handig, niks op tegen. De opdruk op de deksel van het logo van de LE vind ik ronduit lelijk. Totaal niet mijn smaak. De circustent in de poeder zelf is dat ook niet, al vind ik die niet lelijk gemaakt. Het verdwijnt niet snel, ik heb 'em al vaak gebruikt en de tent staat nog perfect. De decoratie van de verpakking bevalt me dus niet. Geen probleem, uiteindelijk gaat het om het product.





De highlighter is in één kleur verkrijgbaar, It's Magic. In tegenstelling tot de meeste highlighters die ik heb oogt deze best warm. Een beetje goudkleurig. Een nieuwe kleur van een bepaald product is altijd welkom in mijn stash. Waardoor ik de highlighter ineens een stuk interessanter vond.





De kleur valt toch wat licht uit. Maar daarom vind ik het resultaat niet minder mooi. Een licht gouden kleur, geen glitters, maar wel een opvallende glans. Het pigment is gewoon goed voor een highlighter. Je kunt 'em zo heftig maken als je zelf wilt. Na één licht veegje vind ik het resultaat heel draagbaar, maar met net wat meer wordt het een opvallende en feestelijke highlighter. Die trouwens ook best goed blijft zitten. Deze ga ik zeker met kerst dragen!

De Essence Circus Circus Highlighter powder kost €2,99. Deze collectie is wel al bijna uit de schappen aan het verdwijnen! Dus of 'ie nog goed verkrijgbaar is durf ik niet te zeggen. Wel kan ik je vertellen dat ik helemaal blij ben met deze highlighter. Ik vind het effect mooi, het is een uniek kleurtje tussen mijn andere highlighters en dat voor lekker weinig geld. Top!

Liefs,
Maud