zaterdag 31 december 2011

Playing with Make-up: Rhinestones



Het is oudjaarsdag, de laatste dag van 2011. Vanavond komen mensen bij elkaar om samen het nieuwe jaar in te gaan. Of je dat nou echt op een feestje doet, of thuis, bij familie of vrienden, het is toch een feestelijke gelegenheid! Tijd voor een feestelijke look dus.

Mijn outfit is trouwens niet heel feestelijk. Ik ga samen met mijn vriend bij vrienden het nieuwe jaar vieren, waar we waarschijnlijk meer buiten dan binnen zullen zijn. Om vuurwerk af te streken en te bekijken. Hierdoor kies ik liever voor een warme outfit met schoenen waar ik heel lang op kan staan. Maar dat betekent allemaal niet dat mijn make-up en nagels er niet toch een beetje feestelijk uit kunnen zien.



Ik begon met een simpele zwart-witte smokey eye. Dat vind ik altijd wel mooi en classy staan. Al is het niet heel spectaculair of spannend. Ik besloot het met rhinestones wat leuker en feestelijker te maken.



Als eerst gewoon eens eentje in elke binnenste ooghoek. Al is het nog vrij subtiel, het trekt wel aandacht. Ik vind het erg leuk uitzien, maar ik had toch nog zin om er wat verder mee te spelen, dus peuterde ik deze er weer even af.





Met een aantal rhinestones meer maakte ik een boogje onder mijn wenkbrauw. Wel deed ik dit maar aan één kant. De eerste reden was dat mijn rhinestones op waren. Of hopeloos spoorloos op de grond terecht gekomen. Op de tweede plaats denk ik ook dat het iets too much zou worden, aan beide kanten een boogje onder de wenkbrauw. Ook zo vind ik ze best mooi bij deze look staan!

Ik ga pas over een paar uurtjes de deur uit. En omdat ik zelf niet goed kan kiezen wil ik jullie vragen wat jullie het leukst vinden staan. Eentje in de binnenste ooghoek of het boogje onder de wenkbrauw?





Mijn nagels konden natuurlijk niet ontkomen, ook hierop kwamen de nodige rhinestones. Ik lakte mijn nagels blauw (Catrice Blue's Brother Vol.ll) en mijn ringvinger nagels zijn volledig bedekt met blauwe steentjes. Ik vind het er heel gaaf uitzien en het is supersimpel om te maken.

Hoe ziet jouw look voor de jaarwisseling eruit? En hoe ga jij het vieren?

Liefs,
Maud