donderdag 1 december 2011

Nieuwe le's: Catrice Hidden World & Essence Crystalliced



Essence en Catrice hebben beide een nieuwe LE aangekondigd. Ze zullen beide volgend jaar verschijnen. Wat gek genoeg al helemaal niet meer zo lang duurt! Catrice brent begin volgend jaar de Hidden World LE uit en Essence de Crystalliced LE.

De Hidden World LE van Catrice laat de grenzen tussen fantasie en werkelijkheid vervagen. Poederachtige roze tinten en aardebruine tinten met coole glanseffecten vormen een zachte harmonie van kleuren. Voor een make-up die verleidelijk, vrouwelijk en luchtig is. Een samenspel van warm en koud, te mooi om te verbergen.... “Hidden World” is exclusief verkrijgbaar bij Kruidvat vanaf januari t/m half februari 2012


01 Wood you follow me?, 02 Yes, I wood! en 03 Rosy & Cosy

Made to stay eyeshadow soufflĂ© €3,49


Blush mousse EUR 3,79


01 Yes, I wood!, 02 Walk on air en 03 Rosy & cosy

Liquid metal gloss €3,79


Illuminating base €3,99


01 White and seek, 02 Walk on air en 03 Wood you follow me?

Ultimate nail lacquer €2,49


Secret mirror €3,29

Ik vind het geen eruit springende collectie. Ik ben wel best nieuwsgierig naar de basis en blush. De kleuren van de nagellak en eye souffles vind ik erg gewoontjes.

En dan de Essence Crystalliced TE! Vorst, dansende sneeuwvlokken en ijskristallen die sprankelen op de ramen..… daarom houden we van de winter! Met de nieuwe trend editie “crystalliced”, vangt essence het winterse landschap in januari en februari 2012 in een look met koele, ijzige tinten en texturen. Om de harten van ijsprinsessen te stelen! Delicate pasteltinten, subtiele glinstereffecten en coole texturen maken de winter tot de mooiste tijd van het jaar - zeker wat je make-up betreft!


01 Frosted champaign en 02 Diamond dust


Glitter froster €2,29


01 It's a snow-woman's world, 02 Diamond dust en 03 Ice crystals on my window

Lipgloss €1,79


01 It's a snow-woman's world, 02 Ices eyes baby, 03 Ice crystals on my window en 04 Iced age reloaded


Liquid eyeshadow €2,29


Liquid highlighter €2,49


Snow flake mascara topper €2,29


En de nagellak, €1,79 in de kleuren 01 It's a snow-woman's world, 02 Ice crystals on my window, 03 Iced age reloaded, 04 Ice eyes baby en 05 Frosted champaign


Als laatst de nagelstickers. Leuke sneeuwvlokjes en siersel. €1,29.

Deze collectie spreekt me wat meer aan. De nagellak van de Crystalliced LE wil ik wel even goed van dichtbij bekijken. De mascara topper, vloeibare highlighter en Glitter Frosters lijken me ook leuk!

Wat vind jij van deze LE's? Zit er iets tussen wat leuk lijkt?

Liefs,
Maud