zaterdag 24 december 2011

Make-up Challenge - Day #3 Green



De derde challenge is een groene look. Groen vind ik een leuke en mooie kleur. Een mooi groen gazon, een groene golf aan stoplichten, groen geld (dollars dan). Ja, fijne kleur! Toch gebruik ik het niet heel vaak in ooglooks. Ik vind groen best passen bij het najaar en het kan ook leuk zijn met kerst. Toch heb ik deze look niet vandaag op, maar droeg ik 'em gister.


Het was voor mij nog een gewone doordeweekse dag, dus vandaar dat ik 'em toch weer iets standaard en draagbaar heb gemaakt. Maar wel met niet al te subtiele wings. Om het toch iets minder saai en meer feestelijk te maken.



De oogschaduws die ik voor deze look gebruikte zijn Kush, Money, Loaded en Midnight Cowboy Rides Again uit het UD Book of Shadows vol.3 Ik besloot eens mijn (nog net nieuwe) Too Faced Shadow Insurance primer in Candlelight te proberen. Ik ben nu ik dit typ nog benieuwd hoe het er vanavond/vannacht bij zal zitten!

De volgende look ga ik vandaag al maken. Een blauwe look, ik ben zo gek op blauw! Ik beloof dat die een stuk minder standaard zal worden. En ik hoop 'em morgen al te kunnen laten zien natuurlijk! Verder wil ik jullie allemaal een heel fijne Kerstmis wensen!

Liefs,
Maud