donderdag 22 december 2011

Make-up Challenge - Day #2 Purple



Dag twee, van nude naar paars, dat is een verschil! Al kun je met paars ook erg draagbare looks maken. Het is maar net welke tinten paars je kiest. En ik ging voor knalkleuren! Want daar houd ik van. Paars vind ik een mooie kleur, wat me misschien nog wel het meest aanspreekt is de variatie erin. Zoveel prachtige tinten! Ik maak er wat graag ooglooks mee.





Helaas was ik gisteren niet ontzettend creatief. Hierdoor kreeg deze look de standaard opbouw en vormen die ik heel vaak gebruik. Licht in de binneste ooghoek, donkerder in de crease, nog donkerder langs de wimperranden.
Toch vind ik zulke looks mooi, met haast alle kleuren. Het is gewoon een standaard look die altijd wel werkt.



Ik gebruikte de volgende oogschaduws: SWF en Ecstacy uit het UD Feminine palette, Psychedelic Sister uit het UD Fun palette en Young Punk van M.A.C. Er zit, als altijd, UD Primer Potion onder.

Wat vind jij van paarse ooglooks? Draag je het wel eens?

Liefs,
Maud