woensdag 21 december 2011

Make-up Challenge - Day #1 Nude



Vandaag begin ik met de 30 Day Make-up Challenge! Mocht je het gemist hebben, dan kun je in dit artikel lezen waar ik het over heb. De eerste dag van de challenge moest een nude look worden. Jarenlang vond ik zulke make-up doodsaai en had ik amper bruine kleuren. Vandaag de dag kan ik kiezen uit heel wat paletten vol met natuurlijke tinten. Die ik allemaal prachtig vind en regelmatig gebruik.






De Nude-look. Gemaakt op de manier zoals ik hem het vaakst draag. Ik gebruikte het Urban Decay Naked palette. Sin gebruikte ik als highlighter. Virgin en Sidecar over het bewegend ooglid. Naked over de hele crease. Smog bij de buitenste ooghoek in de crease en Half Baked onder mijn onderste wimperrand.

Ja, leuk zo'n nude look. Maar laat nu die echte uitdagingen maar komen! Ik heb zin om weer flink los te gaan met kleurtjes. Dat zal eigenlijk ook wel moeten met de opdrachten van de challenge vanaf nu. Ik heb er zin in!

Draag jij vaak nude make-up looks? Of ga je liever voor wat meer kleur?

Liefs,
Maud