maandag 5 december 2011

Looks: Urban Decay Book of Shadows IV



Ruim twee weken geleden kocht ik het prachtige, nieuwe Book of Shadows van Urban Decay. Op een roze wolkje zweefde ik ermee naar huis, waar ik al heel wat plezier ervan heb gehad. De verpakking is prachtig. De bijgevoegde mini's zijn erg fijn. En ja, de oogschaduws zijn heel mooi. Vandaag laat ik vier looks zien die ik met dit palette heb gemaakt.



Even als geheugensteuntje, alle oogschaduws in het palette. De gewone swatches van de oogschaduws kun je hier vinden. Ik zal onder elke looks vermelden welke kleuren ik heb gebruikt.





Blue Bus zit grotendeels over het bewegend ooglid, Zephyr in de binnenste ooghoek en samen met Crystal als highlighter. Gravity zit langs de onderste wimperrand. Ik vind het een erg mooie look. De kleur Blue Bus vind ik zo gaaf! Wel moest deze flink opgebouwd worden.





Baked over het bewegend ooglid en langs de binnenste ooghoek. Bender in de crease en langs de onderste wimperrand. Skimp had ik als highlighter gebruikt. Zo'n look met een warme goud en warme groene kleur vind ik best mooi. De combi doet me ook aan Arabische make-up denken. Baked en Bender blenden ook super fijn met elkaar.





Voor deze look heb ik Crystal en Zephyr in de binnenste ooghoek gebruikt. Hijack over het bewegend ooglid en langs de onderste wimperrand. Gunmetal in de crease en ook langs de onderste wimperrand, bij de buitenste ooghoek.





En als afsluiter weer een erg natuurlijke en subtiele look. Skimp in de binneste ooghoek en over het bewegend ooglid. Midnight Rodeo over het bovenste deel van de crease en Bust bij de buitenste ooghoek. Lost langs de wimperranden.

Zelf vind ik Hijack en Blue Bus de gaafste kleuren uit het palette. Toch weer de aparte en opvallende kleuren. Baked en Bender vind ik trouwens ook prachtig en de naturelle kleuren zijn eigenlijk ook gewoon mooi. Super palette dus! Ik heb trouwens bij alle looks de mascara uit het palette gebruikt. En ook de eyeliner bij de looks waarbij ik het op heb.

Welke look en kleuren vind jij het mooist?

Liefs,
Maud