woensdag 28 december 2011

Kerstcadeau's


Dit jaar had ik verwacht niet echt veel kerstcadeau's te krijgen. Elk geval niet iets waarover ik nu een artikel zou gaan schrijven. Maar goed, het feit dat je dit al leest bewijst het tegendeel. Thuis verscheen op het laatste moment nog een geweldig cadeau onder de kerstboom van vriendlief. Ook kreeg ik van mijn schoonmoeder een heel leuk cadeau en wat geld en van mijn eigen moeder ook nog wat geld. Met het geld ben ik ook al wat cadeautjes voor mezelf gaan uitzoeken, de shoplog daarvan zal ook snel verschijnen, maar eerst de echte cadeau's!


Begin deze maand had ik mijn vriend al laten weten dat ik een Lush cadeaubox geweldig zou vinden. Ik had al wat onderzoek gedaan (in welke pakketten zitten te veel badproducten, waarin zit veel wat ik al heb, wat vind ik de leukste enz.) Ik vond er een aantal super leuke met nogal variërende prijskaartjes. En jawel hoor, het werd ook nog de duurste van die selectie!



De Northern Lights hatbox! Met maar liefst twaalf geweldig Lush producten. Ik was helemaal gelukkig toen ik 'em onder de kerstboom zag staan! Zo ongeveer van links naar rechts: Snowfairy en Glögg douchegel, Buffy Body Butter, Celebrate liptint, Pow Wow lipscrub, The Jilted Elf shower jelly, Australian Igloo Sugar scrub, Angels Delight zeep, Snowglobe zeep, Each Peach massagebar, Dirty Toothy Tabs en Northern Lights zeep. Heel. Erg. Veel. Maar oh wat geweldig, ik ben er zo blij mee!



Nog twee cadeau's van mijn vriend. Hij kocht een grote cadeaubox voor zijn moeder, ik had mijn TBS-kaartje bij me en het bleek dat ik voor €10 iets mocht uitzoeken. Eerst kwam ik aan met een Duo Body Butter, maar die bleek op het moment afgeprijsd te zijn naar €7,50. Nog iets dus! Ik pakte nog een schattig Strawberry showergel en bodylotion setje. Tja, of ik het nou aan mezelf of mijn vriend te danken heb, ik beschouw het gewoon als kerstcadeau's.



Van mijn schoon moeder kreeg ik dit lieve oorbellen rekje. Echt heel schattig! Maar zoals jullie zien staat erachter al een grote, zwarte oorbellen-toren. Die ik nog lang niet vol heb. Ik denk dat ik ze een beetje per stijl ga verdelen.



En van mijn schoonvader kreeg ik nog dit Mexx setje. Ik kan nergens een naam ontdekken op het luchtje of de douchegel. De geur is behoorlijk fris en citrus-achtig, dat had ik door die lichtgele kleur ook wel verwacht. Niet iets wat ik zelf snel koop, maar leuk voor de afwisseling.

Wat heb jij voor een leuks voor kerst gekregen?

Liefs,
Maud