zondag 4 december 2011

Collective Haul 2&3 December



Het valt me op dat ik op zondag vaak shoplogs plaatst, vast doordat ik vaak op zaterdag even de stad in ga. Vandaag ook weer een flinke collective haul. Ik ben eergisteren alleen langs Action geweest en gisteren was ik alweer eens in Maastricht. Eigenlijk was het beide dagen niet de bedoeling zo veel te kopen, maar ik heb me toch een beetje laten gaan. En eigenlijk ben ik daar alleen maar blij om, ik ben helemaal happy met alle nieuwe spulletjes.



Als eerst mijn aankopen bij de Action. Ik was al lang op zoek naar een erg grote toilettas, eentje waar veel in past maar die niet overdreven duur is. Voor €2,59 vond ik deze best leuk en hij is huge!



Ik grabbelde wat tussen de nagellak (€0,45 per stuk!) en kwam heel wat kleurtjes tegen die ik nog niet had. Ik kocht (v.l.n.r.) Plum, Pink, Gun Metal en Broadway Blue. De kleuren vind ik prachtig, ik ben benieuwd of deze net zo fijn zijn als mijn andere MAX lakjes.



En nog wat saaiere dingetjes. Een Onyx Dode Zee moddermasker en een Skin Polisher masker, beide voor €0,79. Wattenschijfjes (€0,54), waar ik al ongeveer de helft uit heb gehaald en in zo'n houder ervoor heb gezet. En nog make-up reiningsdoekjes (€0,59), altijd handig.



Ik wou graag weer een andere shampoo proberen, gezien ik er nu eigenlijk geen meer heb die ik écht fijn vind. De Banana shampoo van The Body Shop leek me heerlijk. Ik hou van de geur van bananen en ik had ik er positieve reviews over gelezen, zeker het proberen waard. Toen ik al had besloten dat ik de conditioner ook wou hebben zag ik dat er een 2+1 gratis actie was die (volgens mij) geldt op alle douche-producten. Yay! Ik snuffelde nog wat verder en bleef hangen bij de heerlijke geur van de Shea Shower Cream. Dat werd 'em! Ze kosten alle drie eigenlijk €6 per stuk, maar ik betaalde er dus maar twee :)



Na op Beautylab een goede en positieve review te hebben gelezen over de Lush BIG shampoo, was ik zo nieuwsgierig! Ik wou eigenlijk iets kleins gaan kopen en vragen om een sample van BIG. Maar.. ik kocht 'em gewoon! Ik hoop dat 'ie de €16,95 waard zal zijn. Ik vind het erg duur voor shampoo, maar hij belooft veel goeds voor mijn slappe haar.
Ik kon deze keer Snow Fairy niet weertaan en besloot ik een klein flesje van 100ml te kopen (€5,95). Ik was toch al goed (of juist slecht) bezig, dus kocht ik gelijk een back-up van Skin Drink, mijn huid-holy grail. Dat geeft een gerust gevoel, weten dat ik er nu de winter wel mee door kom. Die vind ik de prijs van €16,95 in elk geval zeker waard. Bij de kassa kreeg ik er nog een potje Fair Trade Foot Lotion van 45 gram gratis bij! Wat leuk!



De prachtige Sephora blush in de kleur Corail Prisson no.5 heb ik niet zelf gekocht, maar gewonnen op Divaofgeneva.nl. Super leuk! Een mooie peachy oranje kleur kleur (die op de foto bruiner lijkt) met gouden shimmer, helemaal mijn ding!
Het lakje kocht ik wel zelf.. stiekem ook om voor een ander (en duurder) product de 25% korting te krijgen. Maar het is een schitterend lakje! Hij heet It's Time To Rock. Ik zie een hele hoop gave kleurtjes glanzen en glitteren in deze donkere nagellak, wederom echt iets waar ik gek op ben. De nagellak van Sephora kost €5,80 per stuk.



Toen ik een paar weken geleden voor het eerst alle nieuwe Too Faced producten aantrof (en het Urban Decay schap!!) zag ik als eerst dit setje. Maar helaas alleen nog degene die als 'tester' met alle producten eruit voorin de display zat. Hij was op! Na het ontdekken van het UD schap was dat verdriet wel voorbij.

Toch bleef ik eraan denken, het Too Faced Beautiful Dreamer make-up tasje vol mooie producten. Gisteren zag ik dat ze hem wel hadden. Nog één, die moest ik bemachtigen.. maar de prijs zat wel tegen. Gelukkig besloot mijn vriend een beetje voor Sint te spelen en legde hij wat bij. Het setje kost eigenlijk €44, maar met de 25% korting kwam de totaal prijs (met de nagellak erbij) uit op €37,35.



Alleen al het tasje zelf is al geweldig en er zit nog zoveel moois in! Namelijk:
- Candlelight Shadow Insurance. Daar ben ik best nieuwsgierig naar, ik hoor en lees veel goeds over de TFSI oogschaduw primer.
- Een Pink Swan lipgloss, waar ik geen kleurnaam of nummer op kan ontdekken. Wel een mooi kleurtje!
- LashGasm mascara. Heb ik al eens gehad en met liefde opgemaakt. Nu wacht ik dus ook even met hem beginnen te gebruiken, ik heb al zoveel mascara's 'open'.
- Een oogschaduw quatro met de kleuren Teddy Bear, Blonde Ambition, Totally Toasted en Satin Sheets.
- Een blush en bronzer duo met de kleuren Sun Bunny en Who's Your Poppy?



De binnenkanten van de blush en bronzer duo en oogschaduw quatro. De belichting was helaas wat minder, ik vind ze op de foto minder mooi overkomen dan ze zijn. En wauw wat vind ik ze mooi! Ook de buitenkant van de doosjes trouwens. Ik ben helemaal gelukkig met de grote uitbreiding van mijn Too Faced stash. Best handig om met één setje er gelijk zoveel meer van te hebben.

Ik kan wel weer zeggen dat ik voorlopig zoet ben en me in kan gaan houden. In elk geval ga ik geen dure aankopen meer voor mezelf doen dan, want de kerstdagen komen er ook aan. Maar da's oké, ik ben sinds gisteren helemaal in de wolken met al m'n aankopen en kan voorlopig volop van al het nieuws gaan genieten. Bovendien heb ik weer een hoop review-materiaal, laat vooral weten waar je het benieuwdst naar bent!

Liefs,
Maud