zondag 18 december 2011

30 Day Make-up Challenge



See that? That's a challenge! Deze kwam ik tegen op ByKashmira.nl. Het lijkt me erg leuk om deze challenge te doen. De 30 Day Nail Challenge vond ik ook erg leuk. En ik had ook het idee dat vele van jullie het leuk vonden. Dit is dan wel vrij anders omdat het om make-up looks gaat. Maar zo komen er wel in eens een hele hoop make-up looks langs!

As ik ermee begin, weet ik nog niet precies wanneer ik het ga doen. Ik denk dat elke dag een make-up look online zetten moeilijk wordt rond de feestdagen. Maar misschien kan ik het schema ook niet al te strikt volgen en soms een dag overslaan. Het zou trouwens ook niet betekenen dat er alleen nog maar make-up looks langs komen in die tijd. Er zullen nog genoeg andere artikelen verschijnen, wat dus betekent dat er vaak twee artikelen op één dag online zullen komen.

Dus, wat vind jij van deze challenge? En lijkt het je leuk als ik de uitdaging aanga?

Liefs,
Maud