zaterdag 26 november 2011

GESLOTEN! Win een 26 Shadow & Blush palette! + Enquete



Vanochtend konden jullie al lezen dat Beauty Before Breakfast vandaag één jaar oud is geworden! Hoeraaa! En gisteren kwam al review artikel over het 26 Shadow & Blush palette. Ik had twee exemplaren besteld van dit mooie palette. Eentje is uiteraard om onder jullie te verloten! Dus wil jij kans maken op dit mooie palette? Kijk dan snel verder!

Deze winactie is dus bedoelt om het één jarige bestaan te vieren van mijn blog. Ik heb het afgelopen jaar mijn best gedaan deze zoveel mogelijk te verbeteren en nog leuker te maken! Maar beter kan natuurlijk altijd! Daarom wil ik jullie graag om feedback vragen. Het leek mij het makkelijkst om dit in een enquête te doen, ik zou het dus super vinden als jullie deze allemaal zouden invullen. Het is anoniem en het zijn maar vijf korte vragen.



Om mee te doen moet je:

1. Beauty Before Breakfast volgen via Bloglovin' of Google Friend Connect.
2. De enquête invullen.
3. Hier een reactie achterlaten waarin je laat weten dat je meedoet :)

Voor extra kans kun je:
1. Dit artikel liken op Bloglovin'.
2. De Beauty Before Breakfast Facebook pagina liken.
3. Het volgende berichtje (of iets soortgelijks) tweeten: Beauty Before Breakfast bestaat 1 jaar! Win een 26 Shadow & Blush palette: http://bit.ly/soDpVC

Ik hoop dat jullie het een leuke winactie vinden! Inwoners van Nederland en België kunnen meedoen. De winactie zal lopen tot 6 december, dan maak ik de winnaar bekend. Succes allemaal!

Liefs,
Maud