maandag 7 november 2011

Swatches: Essence Vampire's Love nagellak



De nagellak van de Vampire's Love LE van Essence sprak me heel erg aan! Het zijn voornamelijk donkere, vampy kleuren die helemaal bij het thema passen. en ik hou wel van donkere lakjes. Maar ook lichtere nagellak vind ik de laatste tijd erg leuk, dus gingen alle lakjes van de collectie in mijn winkelmandje.


True Love, The Dawn Is Broken, Into the Dark, Gold Old Buffy, Hunt Me if You Can

Ik moet zeggen dat ik de nagellak op de persfoto's net iets interessanter uit vond zien. Al waren ze in het echt toch mooi genoeg om ze allemaal te kopen. Helaas werkte moeder natuur niet mee en zijn de foto's gemaakt onder een grijze, grauwe lucht. Ik denk dat deze lakjes met shimmer en glitter een stuk beter zouden uitkomen in het zonlicht.. Maar zonlicht kunnen vampieren toch niet verdragen.





Als eerst het lichte lakje. The Dawn Is Broken. Een lichtgrijze kleur met minuscule zilveren en donkerblauwe glitter erin. Best een aparte combinatie. En het past ook wel bij het grauwe weer. The Dawn Is Broken dekte al goed na één laagje, een tweede maakte het nog net iets mooier. Hij lakte ook erg fijn.





Into The Dark. Een donkerblauwe kleur met zivleren glittertjes erin. Tja, deze had ik op de één of andere manier me veel mooier voorgesteld. Ik vind het geen lelijk lakje hoor, ik hou haast van alle blauwe nagellak. Maar toch had ik verwacht dat deze aparter en unieker zou zijn.. Hij lakte wel erg fijn en dekte na één laagje. Het is dus op zich wel prima donkerblauwe nagellak.





True Love is een paarse nagellak met een heleboel lichtere paarse glitters erin. Wauw, deze vind ik echt heel mooi! Ik had 'em iets rozer ingeschat, niet erg, want deze violet-paarse kleur past goed bij de tijd van het jaar. Ook dit lakje lakte fijn en dekte na één laagje. 





Gold Old Buffy. Een zwarte basis vol met khaki groene flakies! Mooi! Ik denk dat dit wel mijn favoriet is van de vijf lakjes. Vooral ook omdat ik deze erg uniek vind, ik heb nog niets wat erop lijkt. De flakies zijn vrij klein, maar te grof en chunky om glitter te noemen. In wat feller licht kleuren ze een beetje goud, helaas kreeg ik dat door het gebrek een écht fel licht niet op de foto. En wederom, lakt fijn en dekt na één laagje.





Hunt Me If You Can. Weer een zwarte basis, maar dit keer met zilveren en licht blauw/turquoise flakies. Van een afstandje lijken het normale glitters, maar close-up zie je dat het toch meer flakies zijn. En dat vind ik natuurlijk erg leuk! Raad 'es? Lakte fijn en dekte na één laagje!

Het klinkt haast alsof ik verveeld raak door 'lakt fijn en dekt goed', maar het is natuurlijk een ontzettend groot pluspunt. Ik vind het helemaal top dat elk lakje van deze collectie na één laagje al goed dekt en gewoon prettig lakt. En dat voor nagellak van €1,79! Als ze ook nog goed blijven zitten zijn het gewoon ideale lakjes. Dat heb ik helaas nog niet kunnen testen in de drie daagjes dat ik ze heb!

Welke lakjes vind jij het mooist? Ga je er nog aanschaffen van deze LE?

Liefs,
Maud