woensdag 23 november 2011

Swatches: Catrice Welcome to Las Vegas nagellak



Gisteren konden jullie al in de shoplog zien wat ik zoals kocht van de Catrice Welcome to Las Vegas LE. Vandaag laat ik de drie lakjes zien die ik ervan kocht. Ik ging voor wat donkere en felle kleurtjes. Wat mij betreft kleuren die zeker bij een glamour stad als Vegas passen. 




Ik kocht Lovely Sinner, Alluring Night en Drama Queen. Het viel me al snel op dat ze me alle drie aan andere kleuren nagellak laten denken, die van dezelfde fabrikant komen. Eigenlijk maakte me dat alleen nog maar nieuwsgieriger naar hoe deze kleurtjes op mijn nagels zouden uitzien.



Lovely Sinner is een felrode kleur wat lichtere rode glitters erin. Deze laat me zo erg denken aan Marilyn & Me (uit het vaste assortiment). Ook als ik swatch-foto's vergelijk kom ik er niet over uit. Die twee ga ik binnenkort eens goed vergelijken. Deze lakte trouwens best fijn en had twee laagjes nodig om goed te dekken.



Alluring Night is een diepe blauwe kleur met een zeegroen ondertoon. Deze deed me pas aan een ander Catrice lakje denken toen ik hem op had. Namelijk aan After Eight. Wel heb ik het idee dat deze blauwer en minder sparkly is. Deze lakte erg fijn en dekte na één laagje.





Drama Queen, het lakje wat mij het mooist leek. En dat vind ik 'em ook! Een koele donkerbruin met duidelijk een hoop shimmer. Van dichtbij zie je dat het allerlei kleurtjes zijn, leuk! Eerst dacht ik dat deze zou lijken op Gold Old Buffy, van de Essence Vamire's Love LE. Maar ze zijn toch wel anders, deze heeft een bruinere basis en de soort specs/flakies in Gold Old Buffy zijn gouder en groener. Ook deze lakte fijn, ik had twee laagjes op.

Ik vind het alledrie erg mooie kleuren. Niet extreem uniek in mijn stash, maar fijne toevoegingen. Drama Queen vind ik het mooist, waarschijnlijk ook omdat ik deze best apart vind.
De Welcome to Las Vegas LE zal waarschijnlijk deze en komende week in de meeste Kruidvat filialen verschijnen. De nagellak kost €2,49 per stuk.

Welke vind jij het mooist?

Liefs,
Maud