zondag 6 november 2011

Shoplog: Essence Vampire's Love LE



De Vampire's Love LE van Essence is er weer zo een waar ik lang naar uit heb gekeken. Het thema is niet echt wat me aanspreekt, ik heb niet veel met vampieren. Maar een aantal producten maakte me erg nieuwsgierig en de nagellak zag er mooi uit! Gisteren ging ik er naar op zoek in Aken, ik had geluk en kwam gelijk een volle display tegen!


Alles bij elkaar


Into the Dark, True Love, Hunt Me If You Can, The Dawn Is Broken, Gold Old Buffy

De nagellak. Hier kan ik kort over zijn, ik vond ze allemaal mooi uitzien en wou ze allemaal hebben!



De Volumizing Lash Powder, de Blush Gelee en een Lipstain. Het wimperpoeder leek me heel interessant, zoiets heb ik nog nooit gezien! Ik ben heel benieuwd of het goed werkt en dat ga ik vandaag dan ook proberen. Een wat apartere blush vind ik ook altijd wel leuk. Een gelee heb ik nog niet, dus die wou ik ook graag proberen. Deze is maar in één kleur, Bloody Mary. Lipstains vind ik meestal wel fijn, ik kocht er één van de twee, in de kleur True Love.

Ik heb in de winkel het oogschaduwpalette geswatched. De kleuren waren best mooi en goed gepigmenteerd, maar toch sprak het me niet heel erg aan. Het geurtje heb ik ook nog even getest. Het rook best lekker, zoet en warm. Maar na een tijdje verder rondkijken was de geur al haast vervlogen. Het geurtje komt trouwens helaas niet naar Nederland.



Ik kon het natuurlijk niet laten even bij het P2 schap te kijken. Ik kocht een lakje uit de standaard collectie in de kleur Hug Me. P2 had ook al een vrij duistere limited edition, Black Deluxe. Ik kocht twee lakjes, Black Pearl en Blue pearl. Geen namen waar lang over is nagedacht, maar de kleuren vind ik prachtig uitzien!

Ik ben helemaal blij met m'n nieuwe nagellak en de aparte make-up producten van de Vampire's Love LE. Swatches en reviews zullen snel volgen!

Liefs,
Maud