woensdag 9 november 2011

Review:Lush Kerst producten - Soap & Bubble Bar



Het duurt nog even voordat het kerst is, maar zelf geniet ik graag zo lang mogelijk van de kerstsfeer. En vooral door al een flinke tijd van te voren heerlijke douche- en badproducten van Lush te proberen. Ook dit jaar heeft Lush een grote kerst collectie die nu al verkrijgbaar is! Vandaag review ik drie zeepjes en een bubble bar.



Angels Delight zeep. Lush: "Hemels lekkere zeep met een feestelijk uiterlijk. De geur komt van de oliën van mandarijn en zoete sinaasappel, met een vleugje gardenia extract. Al jaren een geliefde bestseller in de kerst-periode!"

Angels Delight vind ik ontzettend leuk uitzien. In mijn stukje zit roze, oranje en paars. Ook zie ik er kleine sneeuwvlokjes in. Leuk! De geur is erg lekker. Zoet en fruitig, de mandarijn ruik ik er heel goed. Deze zeep schuimt nauwelijks, ergens wel jammer, want ik vind flink wat schuim wel fijn! Maar het is zo wel erg zuinig in gebruik. Helaas ruik ik de geur niet lang meer na het douchen. 100 gram Angels Delight kost €4,50.



Snowglobe zeep. Lush: "Heerlijk frisse zeep met de geur van citroengras en citrusvruchten, opwekkend wanneer het buiten koud, guur en donker is. Geinspireerd op de sneeuwbollen die je kunt schudden zodat je de vlokjes ziet dwarrelen!"

En of deze fris is! Heerlijk fris. Echt een citroen geur. Door de niet per se vrouwelijke geur en kleur gebruikt zelfs mijn vriend deze. Het is een fijne zeep om 's ochtends mee wakker worden, de geur geeft echt een energie-boost! Deze schuimt een beetje, niet heel veel. Maar met een douche-puff kun je wel heel wat meer schuim laten ontstaan. 100 gram Snowglobe kost €4,50.



Snowcake zeep. Lush: "Deze zeep heeft enorm veel fans! We kennen mensen die in één keer een halve kilo kopen omdat ze er het hele jaar van willen genieten. De warme geur doet je denken aan aan marsepein en is heel zacht voor je huid."

Ik snap wel waarom Snowcake zoveel fans heeft. Omdat zoveel mensen een goede neus hebben. Wat een verschrikkelijk heerlijke geur! Warm en winters. Marsepein ruik ik er klein een beetje in, maar vooral kaneel eigenlijk. Je kunt ook haast ruiken hoe romig de zeep is, en hij is dan ook in gebruik heel romig. Hierdoor is hij niet heel zuinig in gebruik. Dat merk ik nu al want ik ben behoorlijk verslaafd! Een heerlijke zeep, die ik helemaal bij de winter en kerst vind passen. Ook het uiterlijk, met de gouden glitters erop vind ik leuk en feestelijk. Maar vooral voor de geur zou ik hier zo een halve kilo van willen kopen! 100 gram Snowcake kost €6,55.



Candy Mountain bubble bar. Lush: "Heerlijk zoete bubble bar voor een zalig schuimbad. Houd je van zoetigheid maar ben je bang voor de tandarts? (Of de weegschaal...). Vul dan je bad met warm water terwijl je een deel van Candy Mountain onder de lopende kraan verkruimeld. Laat jezelf wegzakken in een zachtroze bad vol heerlijk zoete bubbels en droom weg naar Lui Lekker Land!"


Ik heb geen bad. En vooral door zulke heerlijke badproducten als de Candy Mountain bubble bar vind ik dat heel jammer! Deze bubble bar ruikt naar snoepjes en kauwgom. Zoet op een erg lekkere en zachte manier. Ook vind ik het er schattig uitzien, zo'n wit-roze toefje. Ik heb een beetje in een voeten-badje gedaan, het water werd lichtroze en het rook zo lekker! Hier helemaal in onderdompelen lijkt me heerlijk. Een Candy Mountain bubble bar kost €4,50.

Ik vind alle vier de producten erg lekker ruiken. Snowcake is absoluut mijn favoriet. Wat ruikt die goddelijk! De Lush kerst producten zijn al in de winkels te koop en ook op Lush.nl.

Heb jij al producten van de Lush kerst collectie? Welke?

Liefs,
Maud

De producten in dit artikel zijn naar mij opgestuurd door een merk, bedrijf of PR-bureau om te reviewen. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening over de producten.