dinsdag 22 november 2011

Review: Lush Shower Jelly - Sweetie Pie



Als er één product van Lush is waar ik vreselijk nieuwsgierig naar was, dan zijn het wel de Shower Jelly's. Letterlijk jelly's in potjes om je mee te wassen. Het leek me apart maar ook ontzettend leuk! Hebben dus! Een tijdje geleden heb ik in de Lush winkel een lange tijd staan twijfelen tussen de verschillende Shower Jelly's. Uiteindelijk koos mijn neus voor Sweetie Pie.





Lush zegt dat de geur van Sweetie Pie is geïnspireerd op een bessenmuffin. Maar ook kersen en kokos zijn aanwezig. Dat klinkt al lekker! Ik ruik vooral de zoete kersen en bessen in deze shower jelly. Het laat me denken aan snoepjes en cassis. Ik vind het een heerlijke geur!

De jelly is donkerpaars met blauwe glitters erin. Best mooi! De glitters heb ik nog niet op mijn huid gespot na gebruik. Een shower jelly kun je ook bevroren gebruiken, dat heb ik nog niet geprobeerd. Het is dolle pret om de jelly er in zijn geheel uit te halen en er wat mee spelen. Wel ben ik constant alert, deze wil ik niet laten vallen! Gelukkig is me dat nog niet overkomen.
Het voelt heel zacht op de huid en laat een klein beetje schuim achter. Op deze manier blijft de geur niet echt goed op mijn huid hangen. Je kunt er ook een stukje vanaf pulken en het in een douche-puff gebruiken, dat doe ik het liefst ermee. Het schuimt heel goed en ik en de badkamer ruiken erna nog lekker lang zoet.





Ik vind Sweetie Pie echt heerlijk ruiken. Ook ziet 'ie er leuk en vrolijk uit. Deze is veganistisch, wat voor sommige mensen ook nog een grote plus zal zijn. Hoe zuinig hij in gebruik is weet ik niet. Ik heb een potje van 240 gram, best veel, maar ik gebruik het dan ook erg graag. Ik ben wel overtuigd en zou best nog wel meer Lush Shower Jelly's willen. Ook de varianten Whoosh en The Jilted Elf vond ik erg lekker. Een keuze maken viel me dan ook zwaar!

Het liefst had ik ze allemaal gekocht, maar helaas staat mijn budget het niet toe. De Sweetie Pie Shower Jelly kost €5,25 voor 100 gram en €9,95 voor 240 gram. Niet echt goedkoop.. ik wil dan ook mijn lieve mama bedanken voor het sponsoren van dit product! Het is wel een erg leuk en apart product, ondanks de prijs wil ik er wel zelf nog meer gaan aanschaffen.

Heb jij Lush Shower Jelly's? Wat vind jij ervan?

Liefs,
Maud