vrijdag 25 november 2011

Review: Catrice Welcome to Las Vegas Eyeliner



De Catrice Welcome to Las Vegas eyeliner. Degene die me eigenlijk helemaal niet interessant leek, maar in de winkel een bijzonder mooie kleur bleek te hebben. Ik vond 'em prachtig! De kleur heet Drama Queen. Zo heet ook één van de lakjes, wat dus ook ongeveer dezelfde kleur heeft.





De verpakking vind ik niet heel bijzonder. Zwart met wat gouden stippen-rondjes. De applicator is een klein en kort vilt-tipje, die redelijk stijf is. Je kunt de gouden glitters er al op zien zitten. Ik vind zulke applicators altijd lekker makkelijk, met weinig moeite heb je al strakke lijntjes en mooie wings.



De kleur is schitterend, maar het pigment is minder. Het onderste lijntje was één veegje en dat zie je er wel aan, de basis is een beetje vaag. Wel zie je de glitters gelijk goed! En erboven zie je dat de kleur wel flink op te bouwen is. Da's wel niet altijd even handig met eyeliner..



En als laatst nog op mijn oog. De gouden glitters zie je heel goed, gelukkig! De kleur is ook op mijn onderste wimperrand en een stukje van mijn waterlijntje goed te zien, kijk 'em eens glitteren! En deze lijntjes en wings maken duurde ongeveer een half minuutje, lekker snel en makkelijk. Hij blijft ook nog lang netjes op zijn plek zitten en is 's avonds toch niet lastig eraf te krijgen.

Ik ben hartstikke tevreden over deze eyeliner. De kleur vind ik prachtig! Al is 'ie niet heel geschikt voor alledaagse looks. Ik kijk er wel al naar uit deze met de feestdagen te gebruiken. Perfect voor opvallende en feestelijke looks. De Catrice Welcome to Las Vegas LE is deze week al hier en daar bij Kruidvat verschenen, deze eyeliner kost €3,79. Wat ik 'em trouwens helemaal waard vind, fijn in gebruik en een mooi, apart kleurtje.

Wat vind jij deze van deze eyeliner? Iets voor jou?

Liefs,
Maud