donderdag 24 november 2011

Review: Catrice Welcome to Las Vegas Shimmering Powder



De Catrice Welcome to Las Vegas LE heeft één heel schattig product. De Shimmering Powder. In een klein rond flesje met een pufje erop, zo leuk! Eigenlijk dacht ik aan de hand van de persfoto's dat ik 'em niet zou kopen. Want wat moet ik ermee? Maar in het echt was 'ie onweerstaanbaar schattig en mooi.





De verpakking is om verliefd op te worden. Een schattig rond, zwart flesje, met daarop een gouden spuit-stukje met een zwart pufje eraan. Dat pufje doet het 'em uiteraard.
Jammer dat er een sticker om het gouden halsje zat, die heeft wat lelijke vlekken achterlaten.



In actie! Het pufje en spuit-stukje werken prima. Er komt een hoop shimmer en glitter en glamour uit gevlogen. En het ruikt nog heerlijk ook! Geen fris fruitig geurtje, het is een beetje poederig. Maar dat vind ik best lekker.





En dan shimmer op mijn huid, die vooral goud lijkt zijn. Op de swatches is 'ie erg goed te zien. In het echt ook hoor, maar vanaf een afstandje is het effect subtieler (en op foto's helaas amper te zien). Maar ik ben allang blij dat ik er geen giga-glitterbom van wordt. Misschien dat ik dit toch eens af en toe ga gebruiken.

Ik ben gelukkig toch erg blij met de Shimmering Powder. Alleen het flesje vind ik al de €4,99 waard. Al is het tot nu toe een decoratie stukje. Als ik 'em ooit op krijg ga ik proberen er wat parfum in te doen, lijkt 'ie me ook erg leuk voor.

Gebruik jij wel eens shimmering powder?

Liefs,
Maud