zondag 27 november 2011

Review: Catrice Welcome to Las Vegas - Duo Lipgloss



Ik kocht zelf maar één Duo Lipgloss van de Catrice Welcome to Las Vegas LE. Er zijn er drie verkrijgbaar. Het idee van duo lipgloss vind ik leuk. Zelf ging ik voor de kleur Lovely Sinner. Deze heeft aan één kant een knalrode kleur en aan de andere kant een gouden glitter-gloss. Heel feestelijk!





De verpakking is vrij simpel Op het gouden uiteinde staat een Vegas showgirl. Maar dan heb je het ver gehad. Door de leuke kleurtjes vind ik 'em op zich wel leuk uitzien.





De rode kleur heeft een een schuine spons-applicator, zoals je bij heel veel lipgloss ziet. De gouden kleur heeft een klein kwastje met haartjes. Ik heb zelf geen grote voorkeur en vind beide wel oké werken. Een sponsje vind ik wat fijner om precies mee te werken, dus het is wel zo handig dat die in de knalrode (basis)kleur zit.



Het pigment is super! Dat geldt trouwens ook voor de andere twee uit deze collectie, die ik wel in de winkel swatchte. De basiskleur is echt fel en helder rood, prachtige kleur en prachtig gepigmenteerd. Ook de gouden glitter laat zich op zich zelf al goed zien.


Alleen de gouden gloss op.


Alleen de rode gloss op.


En beide.


De gouden glitter gloss is mij iets glitterig om zo alleen te dragen, al is dat natuurlijk ook niet de bedoeling. De rode gloss is wel alleen al prachtig. Deze droogt redelijk snel, dat is wel fijn als je nog de gouden erover wilt doen en je niet die applicator vies wilt maken. Maar hij droogt wel heel erg goed! Dat voelt niet heel erg prettig. De gouden gloss erover maakt het wel heel feestelijk! Ik vind het een mooi effect. Na een tijdje wordt het droge, trekkerige gevoel gelukkig minder. Nog een voordeel is dat hij erg goed blijft zitten, het nadeel daarvan is dat 'em afhalen niet snel en makkelijk gaat.

Ik ben toch over het algemeen tevreden over deze Duo Lipgloss. De rode kleur vind ik prachtig en misschien waag ik me met de feestdagen wel aan de gouden glitters! De Catrice Welcome to Las Vegas LE is op het moment verkrijgbaar bij Kruidvat, deze lipgloss kost €3,99 per stuk. Een mooi prijsje voor een mooie lipgloss!

Liefs,
Maud