maandag 28 november 2011

Review: Catrice - Lashes for Show-down



De nepwimpers van de Catrice Welcome to Las Vegas LE moest ik hebben. Ik vind de vorm erg mooi. Ze zijn vrij lang en de haartjes lopen mooi gekruist. Het deel wat langs de wimperrand komt is wat kort. Dit vind ik ook heel handig. Zo zijn ze een stuk makkelijker op te brengen. En laat mij daar nou geen held in zijn. Toch vind ik nepwimpers een gaaf product, want mijn eigen wimpers stellen zo weinig voor. Een vleugje Vegas kunnen ze wel gebruiken!







De nepwimpers komen in een leuk bedrukt, plastic doosje. Onder nepwimpers vind je ook nog een bijgevoegde wimperlijn. Zelf heb ik al eerder eentje van Catrice gehad. Die zat bij de Feather Lashes van de Papagena colelctie. En wat was die slecht! Hoe land of kort ik de lijm ook liet drogen, de wimpers bleven nog geen seconden op hun plek. Maar ik besloot de exact hetzelfde uitziende wimperlijm toch een kans te geven. En het lijkt erop dat de formule waarschijnlijk verbetert is, deze werkt namelijk gewoon wel!





Ik ben alsnog geen held in het opbrengen ervan, goede wimperlijm of niet. Maar deze waren voor mijn skills best te doen. Het effect vind ik erg mooi. Glamorous en opvallend! Zeker niet natuurlijk uitziend, wat met een thema als Vegas ook niet de bedoeling is.



Hier zie je dat het me alsnog niet echt gelukt was om de nepwimper helemaal tegen mijn wimperrand aan te krijgen. Volgende keer beter! Wel bleven ze gelukkig op die plek tot ik ze eraf haalde. Dat vind namelijk zo tricky met nepwimpers in het openbaar dragen, ik merk het zelf niet altijd als ineens eentje scheef hangt. En het is niet de bedoeling dat die poging tot extra glamorous uitzien averechts werkt. Ik ben in elk geval wel van plan deze met Kerstmis te dragen. Dan mag het wel allemaal even net wat opvallender en feestelijker.

De Lashes For Show-Down nerpwimpers van de Catrice Welcome to Las Vegas LE kosten €3,99. Best goedkoop voor mooie nepwimpers vind ik. En het is erg fijn dat de bijgevoegde wimperlijm dit keer wel bruikbaar is.

Liefs,
Maud