vrijdag 25 november 2011

Review: 26 Shadow & Blush palette



Dat er op Ebay prachtige paletten voor weinig geld te krijgen zijn is me inmiddels duidelijk. Dus verken ik graag alles wat er te krijgen is! Het 26 Shadow & Blush palette kwam ik pas geleden pas voor het eerst tegen. Een mooi palette met warme en natuurlijke oogschaduws erin, en bijpassende blushes! Ik zocht de goedkoopste 'buy it now' advertentie ervan en bestelde 'em gelijk.





Het palette heeft hetzelfde formaat als de bekende 88 palettes. De binnenkant is wel anders. Er zitten een stuk minder oogschaduws in, maar ze zijn dan wel ook allemaal een stuk groter. Ook de blushes hebben een fijne grootte waar makkelijk een blush kwast 'in' past.

















Het pigment is erg goed. De enige kleur die me tegenviel was die matte donkerpaarse oogschaduw. En na nog eens goed naar het palette te hebben gekeken vond ik het vreemd dat de enige lichte oogschaduws roze waren. Ook vond ik de haast witte blush gek. Ik ben er inmiddels achter dat ik die dus net zo goed als oogschaduw kan gebruiken. Zo heb je er ook nog extra veel van, dat is fijn want zulke kleuren gebruik ik dagelijks erg veel, over het bewegend ooglid en als highlighter.

Ik ben weer blij verrast door een heerlijk goedkoop palette! Op Ebay kosten ze rond de $10, de verkoper waar ik mijne kocht kan ik even niet vinden. De prijs is heel goedkoop als je bedenkt dat je er 21 oogschaduws en 5 blushes voor krijgt. En ook nog eens van een fijne kwaliteit! Ik ga er binnenkort wat looks mee maken en die zal ik jullie dan natuurlijk ook laten zien.

Wat vind jij van dit palette?

Liefs,
Maud