donderdag 3 november 2011

Opgemaakt in Oktober



Ik ben iemand die het fijn vindt om producten af te wisselen, daardoor gaat niet snel iets op uit mijn stash. Afgelopen maand had ik besloten een aantal dingen te willen opmaken. En nog wat andere gingen gewoon op. Zelf vind ik het altijd wel leuk om op andere blogs te zien, dus ik besloot ook eens zo'n artikel te maken.


Alles bij elkaar.

Elke maand gaat er wel iets op. Verzorgingsproducten het vaakst natuurlijk. En dan ook bijzonder saaie producten, zo maak ik elke maand wel een fles nagellakremover, een pakje wattenschijfjes en een doosje gezichtsreinigingsdoekjes op. Maar afgelopen maand maakte ik zelfs nagellak en make-up op!





Als eerst dan toch twee verzorgingsproducten. Een bodyscrub van Sephora in Musk Almond. Ik vind deze super lekker ruiken! Ook de scrub zelf was prettig voor mijn huid. De srub-deeltjes zijn niet al te grof, wat voor sommige een nadeel zal zijn. Er zitten wel behoorlijk veel srub-deeltjes in. Ik ga in elk geval een nieuwe halen, misschien een ander geurtje, als ik eentje lekkerder vind dan deze!

En toch een make-up remover. De All Mascara's Complete Eye Make-up Remover van Helena Rubinstein -phew!- Dit is een klein sample flesje wat bij een mascara zat. Ik had deze al best lang, terwijl ik hem heel fijn vond! Ik wilde er juist zuinig mee zijn. Maar zo'n product blijft niet eeuwig goed, dus het werd tijd om 'em op te maken. Deze haalt echt moeiteloos oogmake-up af en zelfs mascara's en eyeliners die je eraf moet schrobben gaan na wat zachtjes wrijven er al af. Ik ga eens kijken wat een full-size hiervan kost, misschien koop ik 'em wel, maar ik geef niet heel veel uit aan make-up removers.





Twee make-up producten. Een foundation en een oogschaduw primer. De Bourjois Healthy Mix Serum foundation vind ik 'wel oké'. Meer kan ik er ook niet echt over zeggen. Niet slecht, niet super fijn. Deze zal ik dan ook zeker niet opnieuw kopen.

En een geliefde Urban Decay Primer Potion. Als ik hier geen back-ups van had zou ik intens verdrietig zijn. Ik heb 'em een jaar lang behoorlijk veel gebruikt. Deze ga ik nog opknippen, want waarschijnlijk zit er nog wat product in. En zo'n heilig goedje wil ik niet verspillen. Als ik over een paar jaar m'n back-up en al m'n mini's op heb wil ik uiteraard een nieuwe.





Een zwart lakje en een topcoat. Beide opgegaan door de 30 Day Nail Challenge. De P2 Quick Dry Spray topcoat vind ik een geweldig product. Ik heb deze tijdens de challenge dagelijks gebruikt. En ik heb inmiddels ook al weer een nieuwe in huis, want voor het prijsje blijf ik deze opnieuw kopen.

En als laatst Fatal van Essence, een simpel zwart lakje. Bij nail-arts heb ik constant zwart nodig, deze heb ik voor de nail-arts van de challenge het meest gebruikt. Hij zal niet helemaal op zijn, maar de drap op de bodem ga ik niet meer gebruiken. Fijn zwart lakje, maar niet eentje die ik per se opnieuw wil kopen. Ik heb nog zat fijne zwarte lakjes.

Dat was dan wat er afgelopen maand door mij is opgemaakt! Ik vind het nog best wat, vooral doordat er make-up en nagellak op is gegaan. Vinden jullie dit soort artikelen leuk? Laat het vooral weten, dan bewaar ik m'n opgemaakt spulletjes voortaan altijd tot ik een paar bij elkaar heb.

Liefs,
Maud