zondag 20 november 2011

Mini shoplog Maastricht



Gisteren ging ik met mijn vriend even naar Maastricht, het was mooi weer en ik wou ook vooral graag gewoon gezellig de stad in. Uiteraard kwam ik niet met lege handen thuis, daarvoor is Maastricht een te leuke shopstad. Ik vond het al erg compleet, maar gisteren ontdekte iets waardoor ik Maastricht nog zoveel leuker vind. Ik was al erg met dankbaar voor de Sephora, maar de komende tijd zal ik er nog zoveel vaker komen!



Als eerst iets saais. Nagellak remover van Kruidvat eigenmerk. Wel de variant met een pompje er bovenop, dit lijkt me erg handig! Het viel me tijdens het resizen van de foto pas op dat er geen aceton in zit, wat ik eigenlijk altijd fijner vind, omdat het sneller werkt. Dit flesje kost €2,99.



Ik kon het niet laten even in de Lush zaak van alles te gaan besnuffelen. Ik had een heel lijstje in mijn hoofd van wat ik nog wou ruiken. Van de douchegels die ze hadden vond ik It's Raining Men het lekkerst ruiken. Maar wel ook vrij apart, dus ik besloot eerst eens het schattige 100ml flesje te proberen. Deze kost €7,95.



Bij Sephora heb ik even naar de nagellak van hun eigenmerk staan kijken. Ik had er een tijdje terug veel mooie swatches van gezien. Moody Woman sprak me het meest aan. Sephora nagellak kost €5,80, maar er was wel 25% korting bij aankoop van 2 producten en ik kocht nog iets..

Ik stond te kijken naar een aantal nieuwe Too Faced producten en setjes. Ik zag een leuk setje wat helaas uitverkocht bleek. Ook de O.P.I. Muppets collectie was ver leeg geplunderd. Een beetje balend liep ik richting de Benefit display. Ik dacht dat ik gek werd toen ik de hoek om liep en de display zag.. weg Benefit... Helloooo Urban Decay!!!



Een nogal crappy foto (genomen met m'n telefoon), maar dit is het schap waarmee Sephora Maastricht gezegend is. Een verkoopster merkte mijn enthousiasme en begon met me te kletsen terwijl ik elke vierkante centimeter van de display bekeek. Ze hadden allerlei prachtige paletten, ik zei iets over het Book of Shadows "Die hebben we ook, achter nog in het magazijn" en ze ging 'em voor me halen. Ik was opslag verliefd en ging na nog wat gezellig geklets dolblij naar de kassa.





Het Urban Decay Book of Shadows IV. Wauw! Ik vind het zo'n prachtig palette! 16 mooie oogschaduw kleuren (dat ik sommige inmiddels dubbel heb vind ik best), een full-size 24/7 liquid eyeliner, een Supercurl mascara, een Primer Potion in tube.

En een boel kabeltjes en een speakertje! Je kunt deze aansluiten op je telefoon. Als je telefoon een camera en internet heeft kun je een kaartje scannen waarop een aantal looks staan. Scan de look die je wilt maken, en je telefoon speelt een filmpje af waarin het stap voor stap wordt uitgelegd. Of ik dit nou vaak ga doen weet ik niet. Maar ik vind het idee erg gaaf. Dit palette kost €58, maar er ging dus 25% korting af :)

Ik ben dolgelukkig dat mijn favoriete make-up merk nu een paar kilometer verderop verkrijgbaar is. Maar, het is nog maar een soort proef. Tot eind december volgens mij. Als het merk goed verkoopt blijft het, zo niet.. tja, dan niet? Dat mag niet! Ik ga in elk geval de komende tijd vaak sponsoren en ik hoop ontzettend erg dat het blijft.

Liefs,
Maud