vrijdag 4 november 2011

Mini shoplog - Catrice & Aussie



Deze week ben ik twee keer snel even de drogist in geweest. Maandag naar Kruidvat, want ik wou nog profiteren van de 35% stapelkorting op make-up. Er waren een paar producten die ik nog wou proberen maar vaak over twijfelde, dus die met korting kopen is dan erg fijn. En dinsdag naar Etos om aan de producten van Aussie te snuffelen.



En het bleef niet bij het besnuffelen van plasticdopjes (nee, ik spoot een halve fles 3 Minute Miracle in m'n neus.. shh, niemand gezien). Ik kocht uiteraard ook wat ervan. Waaronder de 3 Minute Miracle (een volle fles, shh) en ook de Miracle Moist shampoo. Beide ruiken ontzettend zoet, een geur die erg aan kauwgom doet denken.
Aussie is nieuw in Nederland (al was het een hele tijd terug volgens mij ook verkrijgbaar) en wordt verkocht bij Etos. Ik had al een aantal zeeeer enthousiaste verhalen over gehoord. Ik heb mijn haar er inmiddels twee keer mee gewassen en het bevalt me heel erg goed!



Van Catrice kocht ik nog vier producten. Hier zien jullie de Gel Eye Liner en Prime and Fine. Twee producten waar ik heel nieuwsgierig naar was. Ik ben sinds ik het ontdekte gek op gel liners. Mijn favoriete zwarte heeft een flinke deuk en is bijna over de datum (ben ik niet heel nauwkeurig mee, ik merk gewoon dat 'ie begint uit te drogen). Ik ben benieuwd hoe deze me gaat bevallen!

Prime and Fine is een basis voor gezichtsmake-up. Ik heb een paar positieve reviews erover gelezen, dus ik was wel nieuwsgierig geworden.



En als laatst, een Photo Finish foundation en een lake. De foundation was al te zien in mijn favorieten van oktober. Ik had er dus eentje, in 030 Caramel Beige. Deze begon iets te donker voor me te worden, doordat mijn huid in deze tijd weer lichter wordt. Ik kocht afgelopen maandag 020 Rosy Beige, die nu echt perfect is voor mijn huidskleur.

En toen stond ik te twijfelen.. Ik ging ervan uit de '35% stapel korting bij aankoop van twee make-up producten' niet zou gelden op een derde product, dus ik had nog een vierde nodig. Ik besloot te gaan voor het lakje in de kleur Snow Motion.

Over de meeste aankopen zullen zeker nog wel reviews komen, maar als er iets is waar ik zeker (en snel) over moet schrijven, laat het dan even weten!

Liefs,
Maud