vrijdag 11 november 2011

Lush Sweet and Dreamy box gewonnen!



Afgelopen dinsdagavond werd ik ineens ontzettend blij toen ik op Twitter een tweet zag verschijnen van Lush Maastricht. Ik had hun 100-volgers Twitter-winactie gewonnen! De prijs was uiteraard een mooi Lush pakket, een droom prijs! Woensdag ben ik gelijk al langs de Lush zaak in Maastricht gegaan om het pakket op te halen. Het leek me wel leuk om de inhoud van deze cadeau box te laten zien.



Ik kreeg het Sweet and Dreamy pakket overhandigd in de winkel. De doos was verpakt met mooi rozen-inpakpapier en roze linten. Ik bleef niet heel lang kletsen en liep op een hoog tempo met een grote glimlach terug naar de parkeergarage. In m'n auto haalde ik het pakket weer even uit de tas en bekeek het wat beter. Op de achterkant van het kaartje stond de inhoud, mijn glimlach werd nog wat groter en ik ging snel (maar voorzichtig) naar huis.



Het pakket thuis uitpakken was een groot feest! Toen ik de doos opende kwamen me al zoveel lekkere geuren tegemoet. En er zaten heel wat producten in waar ik zo ontzettende blij mee ben!



Waving Not Drowing - Bath Ballistic (linksboven) "Kalmeert lichaam en geest voor een goede nachtrust."

Vanilla Fountain - Bath Ballistic (rechtsboven) "Alsof je in bad stapt met je favoriete dessert. Geniet van vanille fudge met spannende twist van tonka en jasmijn"

The Comforter - Bubble Bar "Kruip weg onder een heerlijke warme deken van fruitige bessenbubbels."

Stuk voor stuk ruiken deze badproducten hartstikke lekker! Maar.. ik heb geen bad. Toch ben ik van plan ze te gebruiken, gewoon in de douche met een douche-puff. En ik kijk uit naar het eerste beste hotel waar ik kom (met bad!), want dan zal ik deze zeker meenemen.



Theraphy - Massage Bar (linksboven) "Zie je door de bomen het bos niet meer? Breng je hoofd weer op orde met een kalmerende massage vol neroli en lavendel."

Rock Star Soap. "Zoet, roze en vol zelfvertrouwen. Deze zeep heeft sterrenstatus."

Dream Time - Luxury Bath Melt. "Een kalmerende kwartet van jasmijn, sandelhout, lavendel en kamille stuurt je direct naar dromenland."

Vorige week was ik ook al bij Lush (aan het winkelen met mijn moeder). Toen kreeg ik een sample van de Rock Star zeep mee. Daar was ik gelijk gek op! Ik ben dan ook heel erg blij met een stuk van 100 gram. De Theraphy Massage Bar lijkt me heerlijk, maar de geur vind ik wel erg apart.. Ik weet nog niet zeker of me dat in de douche gaat bevallen. De Dream Time Bath Melt ga ik gewoon als zeepje gebruiken. Deze vind ik heerlijk ruiken en hij voelt zo romig aan.



Dream Wash - Shower Smoothie. "Een heerlijke douchecreme die een geïrriteerde huid kalmeert. Gebruiken samen met Dream Cream."

En daar is dan ook: Dream Cream - Hand and Body Lotion. "Zonder twijfel de allerbeste bodylotion die je ooit in je leven tegenkomt."

Ik mag dat vertrouwen in eigen producten wel. Zulke beloftes maken me heel nieuwsgierig. Ik had al van Dream Cream gehoord en het leek me al geweldig spul. Deze twee ga ik de komende tijd goed testen, ik ben heel benieuwd wat het voor mijn huid doet.

Deze cadeau box was meer en leuker dan ik had verwacht (en ik had al erg mooie en leuke verwachtingen eigenlijk). Ik ben er zo blij mee en kan niet wachten om alles te proberen. En dan kom ik ook gelijk op, willen jullie ergens reviews van zien?

Liefs,
Maud