dinsdag 29 november 2011

Lush - Dream Time Luxury Bath Melt



Lush heeft echt allerlei heerlijke badproducten, waar ik er inmiddels een aantal van heb. En ik heb het al vaker hier laten weten, maarreh.. ik heb geen bad! Daardoor is het misschien een beetje gek om over deze Lush Luxury Bath Melt een artikel te schrijven. Ik heb 'em namelijk niet gebruikt waarvoor hij bedoelt is..



Dit kleine zeep-achtige stukje van 30 gram is namelijk om in bad te laten smelten. Omdat ik deze zo zeep-achtig vind uitzien, gebruik ik hem dan ook maar als zeepje. Onder de douche dus.
Lush zegt het volgende erover: "Dreamtime is ongeveer de meest natuurlijke manier die we kunnen verzinnen om je binnen no time in dromenland te helpen. Als je huid droog is en je gedachten vliegen alle kanten op, is niets heerlijker dan een verzachtend bad vol ontspannende oliën als lavendel, sandelhout, kamille en jasmijn. En natuurlijk nog verwarmende gember, één van de beste oliën om je direct te laten slapen."


Ik neem aan dat je niet per se het hele stuk voor één bad hoeft te gebruiken. Ik zou 'em tenminste in stukjes snijden denk ik. Maar goed, ik heb geen bad. Boehoe! Dus gebruik ik hem als zeepje. En daar vind ik 'em ook nog best geschikt voor ook.



De geur vind ik heerlijk. Je ruikt eraan hoe heerlijk romig 'ie is. Dat betekent dus ook dat deze binnen no time smelt. Fijn voor in bad, iets minder onder de douche. Alhoewel, hij voelt heerlijk zacht aan en laat romig schuimlaagje achter op mijn huid. De geur ruik ik tijdens het douchen iets minder, maar erna wel weer goed. Helaas blijft 'ie niet heel lang hangen. Vooral niet na wat deo en parfum..



Toch geniet ik nu nog intens onder de douche van mijn flink gekrompen Dream Time. De geur, het gevoel, heerlijk! Ik denk dat 'ie in bad nog veel lekkerder zal zijn, maar dat kan ik helaas niet garanderen. Lush Dream Time Bath Melt kost €5,15 per stukje van 30gram.

Ben jij gezegend met een badkuip en heb je wel eens bath melts of bruisballen van Lush gebruikt? Ervaringen hoor ik maar al te graag.

Liefs,
Maud