woensdag 30 november 2011

Looks: Urban Decay 15th Anniversary palette



Vorige week liet ik al mijn nieuwste Urban Decay aanwinst zien, het 15th Anniversary palette. Ik vind het echt een geweldig mooi palette! De verpakking is ook zeker mijn smaak, maar de prachtige oogschaduws erin zijn waar ik helemaal verliefd op ben. Ik heb er dan ook al heel wat mee zitten spelen. Vandaag laat ik vier oogschaduw looks zien die ik er mee heb gemaakt.



Om het geheugen nog even op te frissen: de binnenkant van het palette! Ik vind de variatie in kleuren perfect. De natuurlijke tinten vind ik stuk voor stuk schitterend. En ik ben erg blij dat voor de knalkleuren roze, paars, blauw en turquoise zijn gekozen. Erg lichte kleuren en een zwarte, perfect gewoon! Ik raak er niet over uitgekletst hoe fantastisch ik het palette vind, puur om de kleuren die erin zitten.





De is eerste look wordt door de roze kleur Junkshow gedomineerd. De blauw-paarse Omen zit langs mijn onderste wimperrand en ook langs de bovenste, al zie je 'em daar minder. Half Thruth heb ik heel licht aangebracht in m'n crease. Midnight 15 zit in mijn binnenste ooghoek en op m'n wenkbrauwbot.





Weer een knallende look, maar dit keer in turquoise. Hier is duidelijk Deep End de overheersende kleur. M.I.A. lichtjes in de crease en Vanilla en Midnight 15 beide in de binneste ooghoek en op het wenkbrauwbot. Damn, wat is Deep End een gave kleur. Echt een favoriet!





De derde look is een stuk rustiger, en ook lieflijker door de roze Tainted. Verder heb ik Ace in de crease gebruikt en een klein beetje Blackout in de buitenste ooghoek en langs de onderste wimperrand. Midnight 15 als highlighter.





De laatste look is erg licht en naturel, want ook dat kan perfect met dit palette. Vanilla, Flow en Chase heb ik vanuit de binneste ooghoek over het bewend ooglid aangebracht. Deeper in de crease en langs de wimperranden.

Ik ben echt dol op dit palette! Ik heb het sinds ik 'em heb al bijna dagelijks gebruikt. En ik voorspel dat ik 'em nog een lange tijd heel vaak zal gebruiken. Vooral de look met de turquoise Deep End vind ik geweldig, ook Omen en JunkshowDe prijs, €48, is aan de dure kant. Maar met wat korting bij Sephora (zelf had ik 25%) wordt de prijs al schappelijker. Ik ben er in elk geval dolgelukkig mee!

Welke look vind jij het mooist?

Liefs,
Maud