donderdag 10 november 2011

How to: Le Moustache manicure


Gisteren had ik weer eens zin om te een nail-art te maken. Mijn nagels hebben lang genoeg rust gehad na de 30 Day Nail Challenge. Ik kwam deze foto tegen in een mapje met nail-art ideeën, een moustache manicure! De cartoon-snorretjes trend (geen echte..) vind ik hartstikke leuk. Deze nail-art wou ik dan ook heel graag eens maken. Dat heb ik gisteren gedaan, en tegelijk ook stap-voor-stap foto's gemaakt!



Als eerst wat ik heb gebruikt: Snow Motion van Catrice, Pearls and Chains van Catrice, Eternal van P2, een dotting tool en een nail-art kwastje.



Deze nail art is echt heel simpel om te maken. Je begint met een french tip, die niet eens heel mooi strak hoeft te zijn. Erna deed ik er een dun laagje Pearls and Chains over. Zet op de rand twee zwarte stippen naast elkaar en maak er met een zwarte striper of een nail art kwastje omhoog gaande lijntjes aan. Topcoat erover en klaar! Snorretjes op je nagels!





Ik vind het resultaat erg leuk. Simpel, maar toch grappig. En het was zo makkelijk en snel gedaan! Zeker voor herhaling vatbaar. Het lijkt me ook wel leuk over knal-kleurtjes. Zodat het geheel nog wat gekker wordt. Toch vind ik het zwart-witte ook wel wat hebben.

Wat vind jij van deze nail-art?

Liefs,
Maud