zondag 6 november 2011

Essence Vampire's Love - Lipstain True Love



De Vampire's Love LE bevat twee lipstains, beide in vampy kleuren. Ik zelf koos de kleur True Love, een rood-roze kleur. Er was ook nog Bloody Mary, een paarse kleur. Je kunt ze het beste even swatchen in de winkel, want de kleuren  van de tubes komen niet overeen.





Ik dacht dat dit gewoon een lipgloss-tube zou zijn, met zo'n schuine bovenkant met een gaatje erin. Maar er zit een applicator in! Wel zo fijn bij een product als een lipstain, zo kun je het een stuk secuurder opbrengen.



Op de achterkant staat precies wat je van een lipstain zou verwachten, hij blijft lang zitten en 'vlekt' op de lippen.



Het is een mooie rood-roze kleur. Die blijft ook redelijk hetzelfde als hij eenmaal een tijdje op de lippen zit. Ik swatchte 'em op mijn arm, nam een aantal foto's -paar minuutjes- en wou hem met een make-up remover doekje afvegen..



Maar zelfs al na een paar minuten ging hij er niet zomaar af! Ik heb het er met zeep en warm water moeten af wassen. Dat bewijst wel al een beetje dat hij goed blijft zitten!





En op mijn lippen! Ik deed hem vandaag in de middag op (ik was wat laat wakker..) en hij zit nu nog perfect. Ik heb inmiddels al twee keer gegeten, en genoeg gedronken en gekletst. Hij blijft dus heel goed zitten. Er zit wel een vreemd chemisch geurtje en smaakje aan als je hem net op doet. Erna verdwijnt dat wel snel. Het voelt niet heel prettig op mijn lippen, een beetje droog, maar niet heel storend.

Ik vind het een goede lipstain. De kleur vind ik mooi en hij blijft goed zitten, dat is toch wel hetgeen wat ik het meest verwacht van een lipstain. En voor €1,99 vind ik dit echt een fijne! Er zit 8,5ml in. De Essence Vampire's Love LE zal waarschijnlijk komende week in Nederland verschijnen en is al in Duitsland verkrijgbaar.

Liefs,
Maud