woensdag 2 november 2011

Catrice Big City Life - Looks met het Sydney palette



Het Sydney palette, de laatste van de Catrice Big City Life waarmee ik wat looks maakte die ik nog wil laten zien. Dit palette sprak me vanaf de aankondiging het minst aan. Vooral door de kleuren die erin zitten. Na het swatchen vind ik deze juist als één van de betere. En na wat looks proberen ben ik helemaal fan!



Dit palette leek me eerst te paars en neutraal. Het is ook wel erg paars door de drie paarse oogschaduws. De blushes die erin zitten vind ik (net als bij al deze palettes) weer heel erg mooi. Opera House is precies zo'n kleur blush waar ik het meest van houd. En een blush kleur als Taronga Zoo had ik nog niet eens, dat vind ik leuk, een 'helemaal nieuw' kleurtje erbij.
De rechtse natuurlijke kleuren vind ik mooi uitzien. Hiermee zag ik weer helemaal voor me hoe ik ermee mijn dagelijkse look kon maken. Dus die probeerde ik dan ook als eerst. Ik gebruikte de kleuren Bondi Beach, Harbour Bridge en Town Hall.







Ik ben heel tevreden over hoe deze look lukte. De oogschaduws werken fijn en worden niet heel vaag en dof van een beetje blenden. Met een fijne primer blijven ze lang mooi zitten. Ik heb deze look al meerdere keren met dit palette gemaakt. Alleen al daardoor vind ik het een super fijn palette!

Ik probeerde nog een look met de paarse tinten. Royal Botanic Garden, The Rocks en Sydney Aquarium.





De belichting is niet zo mooi en er hangt meer oogschaduw en glitter in mijn wimpers dan me lief is. Maar toch vond ik ook deze look best geslaagd. De kleuren zijn mooi gepigmenteerd en laten zich fijn blenden.

Het Sydney palette is onverwachts een grote favoriet geworden! De oogschaduws zijn wel vrij poederig en ik heb in de bruin-tinten nu al flinke deuken zitten. Ik denk dat ze niet heel zuinig in gebruik gaan zijn. Maar als ik een palette haast elke dag pak zegt dat wel iets, dat ik het namelijk heel erg fijn en mooi vind!

Wat is jouw favoriete palette uit de Big City Life LE?

Liefs,
Maud