maandag 14 november 2011

BeautyBeforeBreakfast.nl + Winactie!



Het is eindelijk zover! Beautybeforebreakfast.nl is een feit! Ik wou al ontzettend lang een eigen domeinnaam. Het liefst voordat m'n blog op 26 november één jaar oud gaat worden. Ik heb lang nagedacht en getwijfeld. Van zulke dingen heb ik geen verstand en dat vind dan toch wel een beetje eng. Het ging uiteraard ook niet zonder paniekerige momenten. Sommige zullen wel al gemerkt hebben dat de site een tijd offline was, ik heb geen flauw idee wat ik nu heb gedaan en hoe het is goed gekomen. Maar hij doet het weer, nu onder een mooi .nl-adres. Dat moet gevierd worden!



En dat doe ik natuurlijk in de vorm van een winactie! Hierboven zien jullie het pakketje bij elkaar. Alles is van de P2 Black Deluxe collectie die momenteel in Duitsland te koop is.


Nagellak in de kleuren Red Pearl en Blue Pearl.


Een All Over Shimmer powder dust, met een schattig puffje!




Magic Moment LED mascara, met lampjes erin.

Wil je kans maken op dit pakketje? Om mee te doen moet je:
1. Beauty Before Breakfast volgen op Bloglovin' of Google Friend Connect.
2. Hier een reactie achterlaten waarin je duidelijk maakt dat je meedoet.

Voor extra kans kun je:
1. Dit artikel liken op Bloglovin'.
2. De volgende tweet (of iets soortgelijks) sturen: Win een P2 Black Deluxe make-up setje op Beauty Before Breakfast http://bit.ly/v1MpFC @BBBbeautyblog

Deze winactie zal lopen tot de de verjaardag van Beauty Before Breakfast, 26 november dus, op die dag maak ik de winnaar bekend. Inwoners van Nederland en België kunnen meedoen. Ik hoop dat jullie het een leuke winactie vinden, veel succes allemaal!

Mocht je problemen ervaren op de site (wat eventueel kan door het nieuwe domein), laat het me dan vooral weten.

Liefs,
Maud