maandag 24 oktober 2011

Review: MAX Blush - Rose



Ik ben lang sceptisch geweest over MAX, het make-up merk wat bij de Action verkocht wordt. De nagellak heeft me inmiddels overtuigd dat het niet zo slecht is als ik had verwacht. Dus wat meer ervan proberen leek me wel leuk! Een tijdje terug kocht ik een blush, in de kleur Rose.



Het doosje ziet er vrij standaard uit. Rond, doorzichtige bovenkant, zilver.. en een beetje beschadigd. Door wat kleine krasjes ziet de verpakking iets minder mooi uit. De blush zelf kan ook nog als een soort deksel omhoog, hieronder zit een spiegeltje en een poederdonsje. Verder staat er op het doosje ook nog 'Highlighter', beetje vreemd..

De blush (en eigenlijk alles van MAX) zit bij aankoop in een kartonnetje. Meestal vind ik dat bij budget make-up overbodig en niet milieuvriendelijk, het gaat eraf en gelijk de prullenbak in. Maar eerlijk is eerlijk, ik ben er allang blij om, stel je voor dat dit los zou liggen in de schappen van de Action.. daar blijft niks van over!





Rose is een peachy lichtbruin kleurtje. Ik ben zelf gek op warme, peachy blushes, dus deze is meer dan welkom in mijn stash. Het pigment is gewoon super goed, na één keer met een kwast erover vegen zit er genoeg op. Fijn!



Ik vind het een super fijne blush! De kleur vind ik mooi en in gebruik is hij ook erg fijn. Ik had niet gedacht dat ik er zo gek op zou zijn. De blushes van MAX kosten maar €0,99 per stuk! Dat voor 7 gram blush, voordeliger kan het haast niet! Ik ben nadat ik deze kocht ook vrij snel nog twee andere kleuren gaan kopen, Rose en Pink, laat het vooral weten als jullie van die ook nog graag een review zouden willen zien!

Heb jij make-up van MAX/de Action, nog fijne aanraders?

Liefs,
Maud