vrijdag 21 oktober 2011

Review: Lush Skin Drink



Lush is een alom bekend en geliefd natuurlijk merk. Ze verkopen vooral veel heerlijke verzorgingsproducten. Ik zelf ben nog een beetje een n00b als het op Lush aan komt. Ik heb er maar een paar producten van, maar die koester ik dan ook. Hoogtijd om eens een artikel te schrijven over een grote favoriet, Lush Skin Drink!



De naam 'Skin Drink' maakt voor mij gelijk duidelijk dat dit voor de droge huid is. Een dorstlesser voor de droge huid. Dat klinkt als muziek in mijn oren. Ik ging dan ook de Lush winkel in op zoek naar iets voor de droge huid, een verkoopster leidde me recht op dit product af.





Ik heb mijn Skin Drink nu een klein half jaartje en zit ongeveer op de helft van de inhoud. Dat vind ik nog best zuinig aan! Vooral als ik me bedenk hoe vaak ik het gebruik.
De substantie is precies zoals ik een crème het liefst zie. Lekker creamy, niet te waterig, zeker niet te dik. Zelf vind ik de geur best apart, ik wist niet zo goed wat ik ervan moest vinden. Maar toen ik hem voor het eerst 's avonds had gebruikt vond mijn vriend mijn gezicht erg lekker ruiken. Ach ja, als hij het lekker vindt (en ik het zelf na een minuut niet meer ruik) vind ik de geur een pluspunt.





De crème smeert fijn uit. Mijn gezicht blijft niet al te lang vettig en is erna heerlijk zacht en soepel. Ik heb sinds ik deze gebruik helemaal geen last meer gehad van de droge plekjes. Eerst had ik minstens één keer per maand wel een extreem droge plek, compleet met een grauw pigment en schilfertjes. Ik ben benieuwd of dit in de winter hetzelfde zal zijn als ik deze trouw blijf gebruiken. If so, dan is het echt een holy grail voor mij!

Ook nog wel het melden waard: Afgelopen zomer waren mijn moeder en ik op vakantie heel erg verbrand. We hebben gulzig de Skin Drink over de pijnlijkste plekken gesmeerd, en wat voelde dat prettig op de extreem uitgedroogde en verbrande huid. Super!

Lush Skin Drink kost €16,95, dan heb je een potje van 45 gram. Niet heel goedkoop, maar ik ben hartstikke blij dat ik deze gekocht heb. Bovendien vind ik hem nog best zuinig, terwijl ik hem erg vaak gebruik.

Wat vind jij van Lush? Laat het vooral weten als je fijne aanraders hebt!

Liefs,
Maud