woensdag 19 oktober 2011

Review: Essence I Love Extreme - Volume mascara



Mascara's blijf ik maar kopen.. Ik vind het leuk om ze te kopen en kijk dan al uit naar de eerste keer gebruiken. De roze letters op de verpakking spraken me aan en ik had nog maar weinig van de nieuwe Essence make-up.



De zwarte huls is vrij dik, de roze letters vind ik vrolijk uitzien. Er staat nog 'Mascara for extreme volume. Ultra black.' op, wat ik best veelbelovend vind klinken.



Het borsteltje is van gewone haartjes, niks bijzonders aan. Al is 'ie wel erg groot! Sommige meiden vinden dit een enorm voordeel. Zelf vind ik het niet per se prettiger werken, eerder onhandig.





Ik vind het resultaat wat zwakjes. Het is geen slechte mascara, maar toch had ik door 'extreme volume' meer verwacht dan dit. Ach ja, ik vind deze wel goed genoeg om te gebruiken op dagen waarop ik amper iets op doe. Dan vind ik het meestal zonde om een erg fijne (en erg dure) mascara te gebruiken voor een look die niks voorstelt, dus dan kan deze nog wel van pas komen.

Het aanbrengen gaat nog best prettig, ondanks het giga-borsteltje. Ook klontert deze helemaal niet, wat wel erg fijn is. Jammer dat 'ie niet net wat meer volume en lengte geeft! 

De Essence I Love Extreme Volume mascara kost €2,79. Heel budget-proof, maar het resultaat moet je maar net goed genoeg vinden. Persoonlijk vind ik het resultaat op mijn wimpers wel oké, maar niet 'wauw!'

Heb jij al iets van de Essence I Love-lijn geprobeerd?

Liefs,
Maud