vrijdag 28 oktober 2011

Nieuwe header!



Het is sommige misschien al opgevallen (en anders valt het vanzelf nog wel eens op), maar ik wou toch mededelen dat ik nieuwe header heb! Sinds gisteravond heb ik mijn oude header vervangen. Mijn vorige was alweer vrij oud en ik begon 'em zat te worden. Tijd voor iets nieuws dus!

Ik vond ook dat mijn blog trouwens wel aan iets herkenbaars toe was. Een soort logo dus. En die zie je hierboven! Het is vrij simpel maar ik ben er erg blij mee. Het is precies wat ik in gedachten had. En het komt zelden voor dat ik iets creƫer precies zoals ik het voor ogen had, dus ik ben tevreden.


De oude header



Mijn header stoorde me al een tijdje. Ik vond de kleuren er niet zo goed bij de rest van mijn lay-out passen, het me net iets te fel en druk. Ook de kwaliteit van de foto zelf (gemaakt met mijn oude camera) vond ik niks meer. Nu vind ik wat ik degene die ik nu heb een stuk mooier, maar toch heb ik nog twijfels. Ergens vind ik hem weer wat druk geworden. Toen bedacht ik me dat ik misschien ook wel alleen mijn logo als header kan gebruiken, of is dat te kaal? Je snapt de reden van dit artikeltje, ik wil graag jouw mening horen!

Geef vooral tips en feedback, want mijn blog moet juist voor jullie oogstrelend zijn! Ook als je tips of suggesties hebt buiten de lay-out om, tell me :)

Liefs,
Maud