zondag 9 oktober 2011

New Shoes!



Een paar nieuwe schoenen maken elk meisje en elke vrouw blij. Zalando laat dit duidelijk zien in hun reclames. En ook ik zelf slaakte haast een gilletje toen ik pas geleden mijn pakketje uit de handen van de postbode kon grissen. Zalando is een nog erg jong bedrijf, maar het is wel al heel groot geworden in de afgelopen drie jaar.

Wat nu ook al duidelijk wordt gemaakt in de reclames, het gaat niet alleen meer om schoenen! Zalando heeft ook een groot aanbod in kleding. Het assortiment varieert van mooie D&G lingerie tot de hippe Supertrash sandalen. Er is echt heel veel! En niet alleen meer kleding en schoeisel, ook het cosmetica assortiment begint uit te breiden. Kortom: een webshop waar ik wel wat uurtjes op kan kijken!



Maar met mijn studenten-budget moest ik het wel rustig aan doen. Al die prachtige luxe merken zijn erg verleidelijk! Gelukkig kun je ook in één klik alle sale producten bekijken en nog eens filteren. Dat is ook wel handig, want alleen al in de uitverkoop zijn ruim 14.400 artikelen te vinden. Wow!

Zelf bestelde ik deze korte laarsjes in de sale. Afgeprijsd van ongeveer €90 naar €26! Dat is altijd fijn! Ik ben hartstikke blij met mijn nieuwe laarsjes. Ze lopen heerlijk, ik heb er zelfs de hele dag op gelopen toen ik naar het DeMak'Up persevent ging in Amsterdam. Van zeven uur 's ochtends tot elf uur 's avonds ben ik niet gestruikeld en heb ik amper pijn gehad, yay!



Zie je het extreem blije en in zwarte geklede meisje in het midden? That's me! En m'n nieuwe laarsjes in actie!

Mijn bestelling was er drie dagen na het bestellen. Lekker snel! En het is erg fijn dat verzenden gratis is. Niet alleen bij het bestellen, maar ook als je iets moet terug sturen om eventueel te ruilen. Normaal houd zoiets me vaak tegen om kleding en schoenen te bestellen op internet, als het niet past en je moet zelf weer betalen om het terug te sturen. Deze laarsjes waren niet het enige wat ik bestelde! Ik koos er nog iets bij van Yes to Carrots, een lipbalm. Hierover komt binnenkort ook nog een review.

Heb jij al eens iets bij Zalando besteld?

Liefs,
Maud