zaterdag 22 oktober 2011

Mijn eerste make-up: Lipgloss



Lipgloss was misschien wel één van de eerste en één van de laatste producten die ik ging gebruiken. Pardon? Nou, als klein meisje kreeg ik mijn eerste kinder make-up-glossjes. Toen brak een lange lipgloss-loze tijd aan, maar die is inmiddels jaren geleden. Nu vind ik lipgloss wel weer een leuk product.




Ik weet niet eens meer hoe ik hier aan kom.. Maar het is akelig oud. De gloss heeft gelige randjes gekregen (na de fotos prullenbak in dus). Ik weet wel nog wat ik dit heel af en toe gebruikte toen ik nog erg jong was. Hoe oud weet ik niet precies.. Ik vond het in elke geval wel leuk en speciaal.



In mijn duistere jaren waren glitterende en glanzende lippen niet mijn ding. Ik droeg wel af en toe een rode lipstick, soms deed ik er een doorzichtig glossje van Casuelle over, ja, deze was ooit doorzichtig..


Toen ik in die duistere jaren toch verliefd werd op Hello Kitty en andere schattige dingen kwam er ook wat meer kleur in m'n bescheiden make-up stash. Ik kocht er twee van Essence, Berry Sorbet en Vanilla Shake. Ze waren eigenlijk helemaal niet zo fijn, maar toch gebruikte ik ze best vaak, vooral Berry Sorbet.

Mijn lipgloss stash is nu behoorlijk groot. Misschien wel het snelst gegroeide deel van mijn hele stash (hoewel.. nagellak..) Toch schrok ik zelf wel van het aantal wat ik nu heb, maar het was dus wel nog telbaar! Jullie weten wat jullie morgen kunnen verwachten dus!

Herinner jij je eerste lipgloss nog?

Liefs,
Maud