zaterdag 22 oktober 2011

Day #30 Inspired by a tutorial



De allerlaatste challenge! Een tutorial namaken geeft alle vrijheid, haast overal is al eens een tutorial van gemaakt. Nogal inspiratieloos ging ik rondkijken op Youtube, ik kwam uit op een heel schattige pinguïn-nail art die ik besloot na te maken. Pinguïns vind ik zulke schattige diertjes, maar ik had ze nog nooit op mijn nagels gemaakt.



Ik heb vrij weinig ervoor nodig gehad, Eternal van P2, Ahoy en Sunshine 4ever van Essence en een dotting tool.

En hier is de tutorial die als mijn inspiratie diende:



Schattig toch? Al moet ik zeggen dat ik deze nail-art op korte nagels iets leuker vind. Dan zijn het zo'n kleine chubby pinguïns.



Ik weet niet zo goed wat ik van het resultaat moet vinden. De randjes zijn wat wiebelig en dat stoort me een beetje. Ook zitten er nog wat restjes van glitters en flakies (even wat nieuwe nagellak geswatched tussen de nail-arts door) Maar van een afstandje zijn het gewoon lieve pinguïns.

Dat was het dan, de 30 Day Nail Challenge, morgen komt er nog een 'terugblik' artikel over. Daarna is het echt voorbij. En ik vind het haast jammer!

Liefs,
Maud