donderdag 20 oktober 2011

Day #29 Inspired by the supernatural



Als ik aan het bovennatuurlijke denk, denk ik als eerst aan spoken. En wat zou ik zo'n zwart-witte spook nail-art saai hebben gevonden. Ik wou iets wat minder voor de hand liggend zou zijn. Dankzij mijn vriend en zijn Xbox kwam ik ineens op het zombie-idee. Want een 'levende dode' gaat toch wel flink tegen de natuurwetten in. Maar zelf een nail-art erbij bedenken vond ik wat lastig.



Ik had deze nail-art nog opgeslagen op mijn laptop (als iemand weet wie dit is, wat haar site is, please share!) Zij heeft zich dus laten inspireren door het design op Iron Fist pumps. Ik vind het een ontzettend gave nail-art, dus ik wou hem graag eens namaken en dit was een mooie gelegenheid.



Ik gebruikte een zwarte Essence striper, Ahoy van de 50's Girls Reloaded LE, Here I Am van de Show Off LE, I'm Indi-a Mood for Love van O.P.I.






Ik ben erg trots op het resultaat! Het viel me nog best mee om te maken. Bij de ogen en tanden hoef je niet je best te doen om mooie lijntjes en vormen te maken. Rommelige randen maken het alleen maar zombie-achtiger! De rechten strepen op m'n pinken en wijsvingers maken ging goed met een wat korter nail-art kwastje.

De kleurencombinatie vond ik ook erg gaaf. Lekker opvallend en een beetje psychobilly-like. Ik denk dat ik deze aan het eind van de maand, rond Halloween, zeker nog eens ga maken. Dit was ook zo'n zeldzame nail-art die mijn vriend heel interessant vond, altijd leuk!

Liefs,
Maud