zondag 16 oktober 2011

Day #26 Inspired by a pattern



Een patroon kan natuurlijk van alles zijn! En een groot deel ervan kan makkelijk in nail-arts worden verwerkt. Het was alweer een tijd geleden dat ik een soort ruitjes/plaid-patroon op mijn nagels had, dus dat leek me wel een goede optie voor deze dag.





Voor de verandering heb ik weer eens lekker weinig gebruikt! Flamingo Rose van Essence, Grey's Kelly van Catrice en een witte stiper van Essence. En erna nog een topcoat, ook van Essence.



Ik vind het goed gelukt, al is dit ook helemaal niet zo moeilijk om te maken. De rechte lijnen lukte ook wat beter dan normaal. Door de kleuren, maar ook door het patroon vind ik dit best bij de herfst passen. Ik maak deze nail-art trouwens ook eigenlijk haast alleen in de herfst en winter, bij lente en zomer vind ik het minder passen.

Maak jij wel eens plaid-nails?

Liefs,
Maud