zaterdag 15 oktober 2011

Day #25 Inspired by fashion



Fashion inspired nails.. Poeh! Zoiets vind ik erg lastig. Ik heb sowieso nooit een flauw idee wat de laatste mode is, wat ook niet helpt. Niet dat kleding en dergelijke me niet interesseert. Maar wel dusdanig weinig om niks van trends te weten. Ik besloot voor een over-de-top merk te gaan wat ik zelf erg kan waarderen.



Juicy Couture is toch wel een van mijn favoriete merken. Ik ben gek op de 'Daydreamer' handtassen, die hebben een hoop poespas eraan. Een grote strik, groot overdreven logo (als hierboven), bedeltjes, frutseltjes. Ik ben gek op zulk soort dingen. Ook hun parfum flesjes zijn lekker kitsch, maar toch vind ik het allemaal mooi.



Ik gebruikte hiervoor: China Glaze Sci-Fi, UMA striper, Fatal van Essence, Sweets for my Sweets van Catrice en zwarte en zilveren rhinestones.



Op mijn ring- en middelvinger nagels maakte ik een J en een C, Juicy-style. Met zwarte en gouden rhinestones maakte ik een kroontje, wat ook vaak in het logo verwerkt zit. Op mijn pink wist ik het even niet, dus besloot ik de tacky-ness te verhogen door een zilver-zwart luipaardprintje te maken. Mijn duimen hield ik saai, met een zwarte french tip en een zilveren rhinestone erop.

Het is misschien haast ordinair te noemen, but I love it! Ik vind het resultaat mooi geworden en doet me erg aan Juicy Couture denken. En niet alleen omdat ik het met die gedachte heb gemaakt..

Liefs,
Maud